Arntfinn Skrevet 5. august 2001 Del Skrevet 5. august 2001 Åssen lim bruker dere når dere limer fast gamle kjøleribber og sånt til skjermkortet. GPU og rammen 1 Lenke til kommentar
Novec Skrevet 5. august 2001 Del Skrevet 5. august 2001 Bruker enten Arctic Silver lim eller noen bittesmå dråper vanlig superlim ytterst på hjørnene på brikken. I siste tilfelle brukes vanlig Arctic Silver på resten av brikken. Lenke til kommentar
Arntfinn Skrevet 6. august 2001 Forfatter Del Skrevet 6. august 2001 Skulle kjøpe superlim sist jeg var på biltema, men de var utsolgt, så da tengte jeg at det kanskje kunne gå med karlsons, siden det tåler varme. Jeg fikk ikke tak i karlsons, men no annet som skulle være tilsvarende. I gårkveld før jeg la meg så limte jeg sammen 2 biter av en kjøleribbe for å se om limet funker, men når jeg sto opp, så går det enda ann å vri på delene! Lenke til kommentar
Arntfinn Skrevet 6. august 2001 Forfatter Del Skrevet 6. august 2001 Hvor får man kjøpt superlim? Lenke til kommentar
jerv Skrevet 8. august 2001 Del Skrevet 8. august 2001 Arctic Silver Thermal Adhesive lim er å anbefale. Leder varme overlegent godt og limer utrolig godt(testet!) Limet er tokomponent, og et sett har nok lim til mange, mange prosjekter. mvh Lenke til kommentar
Angelou Skrevet 20. august 2001 Del Skrevet 20. august 2001 Jeg bruker stort sett araldit. Det sitter godt og du får det kanskje av igjen hvis du bruker veldig lite :razz: Lenke til kommentar
arnter Skrevet 21. august 2001 Del Skrevet 21. august 2001 Bare en liten opplysning om araldit Tar jeg ikke helt feil var det araldit vi brukte på mek'en i fjor da vi skulle lage en elektrisk motor. vi skulle lime kommutatoren til akslingen og lodde på endene på vikletråden etterpå. Når vi da skulle begynne å lodde smeltet aralditen med en gang og ble myk som sirup. Den luktet nå inni HÆ***E!! Den tåler i alle fall ikke så mye varme før den smelter, men da er det jo enkelt å få den av og... Lenke til kommentar
Novec Skrevet 22. august 2001 Del Skrevet 22. august 2001 Jeg ville i utgangspunktet ikke anbefalt Araldit til å lime kjøleribber, rett og slett fordi det er vanskelig å få det tynt nok. Og med en gang du får mellomrom mellom ribba og det du skal kjøle blir kjølingen mye mindre effektiv. 1 Lenke til kommentar
Arntfinn Skrevet 23. august 2001 Forfatter Del Skrevet 23. august 2001 Kjøpte meg en liten tube lyn lim på thorsov. Kosta meg 50 kr. Dyrt :razz: Så nå har jeg mekka meg min egen 'Prosjekt Geforce 2MX' juuhuuu :smile: Overklokka Gpu rundt 42% Kunne kanskje fått det høyere, for jeg orka ikke planslipe kjøleribbene jeg bruker så mye (egentlig bare den på gpu'n), så det er en liten dump på mitdten. Huff. Sånn går det når man er lat :wink: Kjøpte også kjøleribba til microplex til 15 kr og kutta den opp, planslipte (den blei skikkerlig) og satte på en liten vifte på den og (ikke sett det på deres prosjekter. Kanskje en ide til neste gang?) og limte den på rambrikkene. Brukte artic silver II _________________ Tell me if I'm wrong Fight Till You Diiiie!!! [ Denne Melding var redigert av: Arntfinn på 2001-08-23 21:32 ] [ Denne Melding var redigert av: Arntfinn på 2001-08-23 21:38 ] Lenke til kommentar
SRD Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Jeg ville i utgangspunktet ikke anbefalt Araldit til å lime kjøleribber, rett og slett fordi det er vanskelig å få det tynt nok. Og med en gang du får mellomrom mellom ribba og det du skal kjøle blir kjølingen mye mindre effektiv. Jeg bruker heller PT-25, jeg har i hvert fall ikke hatt noen problemer med den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå