Gå til innhold

Evil-Duck

Moderatorer
  • Innlegg

    11 505
  • Ble med

  • Dager vunnet

    10

Evil-Duck vant dagen sist 23. mars 2022

Evil-Duck hadde mest likt innhold!

7 følgere

Om Evil-Duck

  • Bursdag 11. mars 1991

Profile Information

  • Kjønn
    Mann

Nylige profilbesøk

75 998 profilvisninger

Evil-Duck sine prestasjoner

  1. Ble et gjensyn med Kingdoms of Amalur nå i julen, denne gangen i form av remasteren Re-Reckoning. Et ganske lettbeint action-RPG som i sin tid dessverre endte opp som en flopp, men som etter mitt syn er en litt skjult perle blant RPG-sjangeren fra Xbox 360/PS3-æraen. Til en knapp hundrelapp under steam salget nå er det ett fint tidsfordriv for de som liker sjangeren
  2. Evil-Duck

    Elbil-tråden

    Mao. Den eksisterende kundegruppen til Suzuki allerede 😉
  3. At menn har venninner er for meg like naturlig som alt annet. Påstander om at menn og kvinner ikke kan være venner uten at det blir seksuelt, er stort sett oppgulp fra incels som bærer på en form for forakt eller frustrasjon mot det motsatte kjønn, og ikke så mye å rette seg etter. Har man felles interesser og liker å gjøre ting sammen spiller det egentlig ikke så stor rolle hva som er mellom beina.
  4. Artig med gjennsyn av litt "vintage" Thermalright tårnkjølere Hvordan er det å tilpasse disse nye sokler?
  5. Evil-Duck

    Elbil-tråden

    Ser ut til å være en rebadget Toyota Urban Cruiser, med mindre Urban Cruiser er en rebadget E Vitara. Uansett så er det nok en bil som vil være viktig for Suzuki, de har ikke akkurat hatt så mange relevante biler de siste årene, kan ikke se for meg at suzuki har hatt veldig mye salg i Norge.
  6. Da var det offesielt, spørs om den uttalelsen om Antionelli ble siste spikeren i kisten for hans støtte fra Verstappen. Men på den andre siden er han 82 år og.
  7. For en fantastisk avslutning på sesongen vi fikk! Selv om løpet i dag var kjedelig rent race-messig, satt jeg likevel på kanten av sofaputen og fulgte med på den telemetrien jeg kunne. Det gikk ikke Max’ vei, dessverre for min del, men likevel var det en artig opplevelse. Jeg syns dog det var rart at Red Bull spilte det hele så safe. Det eneste de egentlig prøvde på, var å la Tsunoda gå langt på harde dekk for å forsøke å sinke Norris, noe som ikke akkurat var vellykket. Og når Red Bull ikke grep muligheten til å samle feltet mer i starten, ble McLarens strategi i seg selv ganske genial, å la Norris gå tidlig i pit og holde Piastri ute. Hvis Verstappen slakket ned for å holde Norris tilbake, kunne Piastri bare stikke av i det fjerne. Og så fort Max kom seg forbi Piastri, hentet McLaren ham inn i pit. Men hvorfor Red Bull ikke prøvde noe som helst etter det, som å kaste Verstappen inn rett etter Piastri å prøve å backe Norris og Piastri tilbake mot Leclerc er for meg et mysterium. De hadde jo ingenting å tape. Hadde det misslykkes så hadde kanskje Verstappen mistet en P1, men hadde det lykkes hadde han kanskje blitt verdensmester for 5. gang.
  8. Jeg syns det kommer veldig mye gnister fra undersiden av bilen til verstappen på rettstrekkene 🫣
  9. I ett slikt scenario er det vel egentlig en selvfølge at Piastri kommer til å gi plassen til Lando, noe annt hadde egentlig bare vært dumt, om han selv ikke har muligheten til å ta WDC tittelen. Selv om det selvfølgelig er gøyere å få en kamp helt til mållinja.
  10. Vedrørende det fenomenet med at ingen klarer å komme i nærheten av Max så forklarte Albon om sin opplevelse med hvordan det var å være lagkameraten hans fra 2019 til 2020 her. TLDW : De utvikler ikke bilen til Max spesifikt, men hans kjørestil gjør at den raskeste bilen blir får stadig skarpere og skarpere front end, ikke fordi de utvikler bilen for Max spesifikt, men fordi det er det som gjør bilen raskere og raskere.
  11. Du glemte Gasly og Albon 🤓
  12. I sin storhetstid i Red Bull hadde Vettel en bil som var ekstremt plantet mot bakenden og dette var helt motsatt av det Max foretrekker i dag hvor han faktisk vil at bilen skal være litt ustabil bak. Om dette kun var en karakteristikk ved bilen (pga blown diffusor) som Vettel jobbet rundt eller om det faktisk var slik han foretrakk det er vanskelig å si, men dette har blitt narrativet, spesielt etter tiden i Ferrari hvor han ikke lenger hadde den samme stabiliteten bak og formen falt betydelig. Hva han egentlig foretrekker er likevel vanskelig å fastslå medd sikkerhet. Av førerne man vet foretrekker en lignende setup som Max har er Ricciardo den tydeligste, siden han også ville ha en svært responsiv front og en bakende som gjerne kunne være litt ustabil, på samme måte som Verstappen.
  13. Evil-Duck

    Elbil-tråden

    Birger N. Haug er en versting når det kommer til dette, begynner å bli noen år siden jeg hadde leaf, men den gang da var det store at håndbrekk aktuatoren begynt å ryke på eldre biler (de uten fotbrekk), hvor Birger N. Haug skulle ha i klassen rundt 50 000 for å bytte aktuatoren. Da var det folk som importerte ny del selv fra andre land og fikk andre verksteder til å bytte den for de for kanskje 1/5 av prisen. At de skal ha 90 000 for å bytte OBC er noe av det minst overaskende, svadaet om at det er en del som produseres så lite av som gjør den så dyr kan de stikke opp der sola aldri skinner.
  14. Virker som det er en bug i forumsoftwaren, jeg kan lage en ny poll, men de som allerede har stemt i nåværende poll ser ikke ut til å kunne stemme i en ny om jeg legger det til, så det blir litt meningsløst. Ellers skulle jeg gjort det 🥲
  15. Og med lineupen til VCARB og Red Bull i boks er neste års lineup komplett
×
×
  • Opprett ny...