Gå til innhold
  
      
  
  
      
  

Evil-Duck

Moderatorer
  • Innlegg

    10 828
  • Ble med

  • Dager vunnet

    10

Evil-Duck vant dagen sist 23. mars 2022

Evil-Duck hadde mest likt innhold!

7 følgere

Om Evil-Duck

  • Bursdag 11. mars 1991

Profile Information

  • Kjønn
    Mann

Nylige profilbesøk

70 368 profilvisninger

Evil-Duck sine prestasjoner

  1. funket fint helt frem til første Outpost, da startet stuttering og FPSen ca halverte seg og CTDer kom i tider og utider. 4090 og 7950X3D så slik sett knapt mulig å ha en bedre PC for spilling. Litt skuffet, men ikke uventet og det ble tross alt kommunisert godt ut i forveien at det kom til å bli ett spill med mye patching og optimalisering langs med så ikke nødvendigvis den beste opplevelsen fra dag 1. Angrer likevel ikke på kjøpet, og ønsker å gi min støtte til studioet gitt omstendighetene de har måtte utvikle dette spillet i, og har troen på at det blir et fantastisk bra spill til slutt, som og de 3 første STALKER spillene var, selv med sine massive tekniske problemer
  2. Jeg vred vinterdekk på 859M felgene som jeg hadde sommerdekk på tidligere før jeg kjøpte 868M night gold felgene
  3. 859M er vel og diamond cut? Blir første vinteren med disse på min nå så for håpe de holder seg gjennom saltsørpa.
  4. Nå er det jo greit nok for oss siden vår høyreside er amerikanernes venstreside, så kan bare twitter forbli den ytre høyre bobla ingen vil røre med en pinne når alle seriøse aktører går over på andre platformer.
  5. Du har helt rett (som vanlig ) , jeg ble lurt av ett google søk. Da hadde jeg nok vert mer skeptisk å prøvd å fått endret det til ett nordisk dekk.
  6. Evil-Duck

    Elbil-tråden

    Jeg forstår ikke hvilket poeng du prøver å få frem her? Om en er på grensen av grep så vil vel ikke en mekanisk kobling mellom for og bakhjul utgjøre en forskjell? Uansett skal du få lov å mene at din i4 40 er det bedre valget om det er det som er poenget, men jeg er i det minste gla for å ha firehjulstrekk og opplever det som en svært trygg og god bil på vinterføre med fantastisk fremkommelighet, leken er den og om en skrur av DSC på egnede steder hvor en kan leke seg litt med bilen.
  7. Evil-Duck

    Elbil-tråden

    Her er en mer detaljert artikkel om hvordan Xdrive Electric systemet fungerer https://bimmerlife.com/2022/02/26/bmw-explains-electric-xdrive-system-on-i4-m50-and-ix/ Noen utklipp fra de mer forklarende delene av artikkelen Så om noe så kan nok disse systemene reagere raskere og mer presist enn mekaniske 4wd systemer.
  8. Evil-Duck

    Elbil-tråden

    Jeg mistenker at enkelte blande torque steer med sporing. Jeg har kjørt en Focus ST med volvo rekke 5eren så har virkelig fått prøve hva torque steer er for noe, har ikke merket ett fnugg av det på i4en, til tross for jeg har leket meg mye med sport boost og launch control. Det jeg derimot merket på en annen i4 enn min egen jeg har kjørt er at bilen sporer som pokker med Michelin PS4 som enkelte i4 med 19" felger ble levert med, så en kan oppleve å måtte kjempe litt mot rattet om det er litt sporete. Med Hankook Ventus S1 EVO 3 som min ble levert med og Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5 har jeg ingen merkbar Torque Steer eller betydelig problemer med sporing vertfall.
  9. Det er hvertfall ett nordisk vinterdekk fra en anerkjent produsent som vel er det viktigste Sverger selv til continental viking contact som jeg har hatt på alle mine biler i litt mer voksen alder. Men det handler vel kanskje litt mer om hva jeg er trygg på enn at det nødvendigvis er det absolutt beste valget.
  10. Jeg er nok litt sær, men jeg syns de bilene som ble utviklet mot slutten av turbo hybrid eraen er noen av de mest fasinerende stykke ingeniørkunst jeg noengang har sett. Her er så mange aeroflater som er helt umulig å vri hodet sitt rundt hvordan fungerer. "Barge boardene" på RB16B var noe mørk magi. Ellers er jeg svak for Gulf Liverien til samme generasjon biler som mclaren hadde i Monaco 2021 Og Rich Energy Haasen fra 2019, selv om bilen var en shitbox så sene turbo hybrid era design er rett og slett peak for meg, selv om mange mener bilene er stygge så er det litt med det kompromissløse tilnærmingen til aero når de ikke kunne bruke gound effects som snakker til meg.
  11. Jepp jeg la til "av standard fargene" i innlegget rett før du siterte meg . Men ja det er eksepsjonelt mye porno en kan finne i individual konfiguratoren.
  12. Har selv akkurat kommet meg gjennom spillet etter en solid 74,2 timer. Gir det en det en solid 8 av 10, sier med enig med selveste Commander Shepard (egentlig imponert over at det brukernavnet ikke er tatt før nå ) over her. Dette er et veldig Mass Effect type Dragon Age som følger denne oppskrifter nærmest til punkt og prikke. La meg spesielt i merke at siste oppdraget hadde eksepsjonelt lik oppbygging som Mass Effect 3 sitt siste mission. Det er et annerledes Dragon Age, uten tvil, men syns det funker svært bra som et action RPG
  13. Syns det er kjipt at de droppet San Remo Green da det etter mitt skjønn var den peneste fargen en kunne få bilen i av standard fargene (og fargen jeg da valgte den gang da det var mulig) . Men av de nye hadde jeg nok endt opp med Cape York Green, syns og det er en flott farge, har sett ett par i5 med denne fargen og er en lakk en må se i livet for å faktisk sette pris på den da den er vanskelig å få frem nyansene av på bilder, litt som San Remo Green egentlig.
  14. Tyson er snart 60 år. Forsto aldri helt hva som var greia med kampen annet enn å tjene så mye penger som mulig. For Jake Paul sin del var det 2 ting som kunne skje, at han tapte mot en snart 60 år gammel pensjonert bokser som hadde vært temmelig flaut for en som prøver å komme inn i scenen og det andre alternativet som og skjedde var at han vnat mot en 60 år gammel pensjonert bokser, som ikke er veldig imponerende, selv om det er Tyson.
×
×
  • Opprett ny...