Gå til innhold
  
      
  
  
      
  

kremt

Medlemmer
  • Innlegg

    22 050
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    6

kremt vant dagen sist 30. januar 2021

kremt hadde mest likt innhold!

3 følgere

Profile Information

  • Kjønn
    Mann

Nylige profilbesøk

46 900 profilvisninger

kremt sine prestasjoner

10,9k

Nettsamfunnsomdømme

10

Hjelpsomme svar

  1. Big one 20 kroner billigere i Sverige, laget på samme fabrikk
  2. Telenor øker prisene fra 1. mars. 100/100 blir 150/150. Prisen opp 90 kroner. Ruter går opp 10 kroner per måned. Totalt 100 kroner mer per måned, over 10 % prisøkning dette. Har vel nå økt over 10 % i 3-4 år på rad? Må si jeg er særdeles nærme å gå over til ICE nå....
  3. kremt

    Tesla - kaféen

    Ganske imponerende at de har fått det til. Leste om en i England som ble stanset, den ble beslaglagt.
  4. kremt

    Tesla - kaféen

    Prislisten hevder alle 3 utstyrsversjoner har det som standard. Greit å bringe noe bevis når man kommer med en påstand.
  5. Du får 2020 E-Soul for 150 tusen. Dog kun 39 kwh, 270 km. Denne har CCS. Garantien er 7 år, 150 tusen km.
  6. Hvordan? Husk klassen denne bilen er i og prisen. Folk flest bryr seg ikke om 200 kw hurtiglading og væskekjølt batteri for dagligdags kjøring. Det var sagt at Leaf var svært moderne når den kom, men batteriteknologien var litt dårlig. Nå har de jo forbedret den enormt fra 24 kwh i 2011 til 60 kwh i 2019, pluss mange andre ting. Lading er fortsatt dårlig, det kommer man ikke unna. Ioniq og Kona med 38 kwh batteri er heller ikke veldig mye bedre, men har hvertfall CCS.
  7. Stolpene jeg viste bilde av knakk visstnok av stiv kuling. Dersom dette er nivået norsk kraftnett er på burde de kanskje starte å fornye deler av det istedet for å sende milliarder årlig til stat og kommune og klage på at prisen må settes opp hvert eneste år men de gjør fortsatt ingenting med linjene.
  8. Litt mer, 621 for å være eksakt. Har hørt begge deler. Vært byttet mye på de, batterier, motor, AC anlegg, mye forskjellig.
  9. Ah, den velkjente misforståelsen. Den kostet faktisk ikke en krone.
  10. Kanskje Hyundai Ioniq 38 kwh. Treg hurtiglading på de, men går langt per kwh.
  11. Witzø har nok ingen problemer med å betale 300 mill i skatt
  12. Han lånte trolig opp med sikkerhet i sine selskaper.
  13. kremt

    Tesla - kaféen

    En bruker var forbannet på denne testen, og mente det kun var mengde strøm man fikk inn de første 5 til 10 minuttene som burde telle. Det var visstnok mye mer verdifull den strømmen man fikk inn da på en eller annen måte. Med tesla bør man vel gjerne lade fra 5 til 50 %, og heller stoppe oftere. Men av og påkjøring motorvei, navigering til rett stasjon, plugge inn, plugge ut er også en god del tid. Jeg vil tro de fleste foretrekker f.eks 2 stopp per dag istedet for 5 hvis man skal en lang distanse. Ser også at enkelte nærmest planlegger livet sitt rundt hvordan bilen kjører og lader, og gjør alt de kan for å optimalisere dette og komme seg rundt bilens begrensninger.
×
×
  • Opprett ny...