Gå til innhold
  
      
  
  
      
  

gorsol

Medlemmer
  • Innlegg

    515
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Profile Information

  • Kjønn
    Mann

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

gorsol sine prestasjoner

193

Nettsamfunnsomdømme

  1. For min del så er det ikke plagsomt, men jeg har kanskje litt høyere toleranse enn andre. Men jeg ser jo at mange sliter med denne delen av spillet, så det er åpenbart et aktuelt tema. Men jeg kan ikke si eller uttale meg noe om dette, annet enn hva mitt inntrykk er av den "builden" jeg har hatt tilgang til.
  2. Det er ganske likt vil jeg si. Den enkleste forklaringer er at det er som et tre, og du trenger våpenet før på "greinen" før du kan oppgradere. Og visse våpen er låst hvis du ikke har fått alle gjenstandene du trenger, hvis det gir mening. Enkleste måten å holde litt oversikt på er å bruke Wishlist, der får du ganske god oversikt over alt du vil lage deg.
  3. Ja det vil jeg vel si. Monstrene tåler greit med juling, men det er jo samtidig litt av greia da. En god gruppe med spillere kan være fryktelig effektivt, men jeg har også hatt meget raske hunts med gode våpen tilpasset monsteret jeg jakter.
  4. Det finnes ulike valg her, med focus-mode er en ganske sentral mekanikk i spillet. Du kan velge å ha en toggle for å få den av og på, jeg gjør det når jeg spiller med melee-våpen i hvert fall. Synes det fungerer veldig fint
  5. Hei Jeg har et helt avsnitt om akkurat dette. Og der beskriver jeg hvordan jeg, på min maskinvare, opplevde akkurat dette. Hvordan det er på konsoller eller andre maskiner kan jeg si fint lite om. Men det ser ut som om det kan være litt ruskete optimalisering her ja, men med litt mekking på PC så funket det fint hos meg (og jeg mekker stort sett på alle spill jeg spiller på PC, ikke noe unikt for MHW)
  6. Som jeg skrev ovenfor, så er dette mitt første ARPG. Jeg liker grinde-spill og har vært borti flere looter-shooters. Overgangen til Diablo var dermed ikke helt ukjent, men den største forskjellen var det du er inne på her. Nemlig at alt resettes for hver sesong. Personlig liker jeg bedre ideen on å ha en karakter gjennom flere sesonger som man kan investere mye tid i, men er ikke helt imot modellen til Diablo heller. Progresjonen og reisen til endgame er like gøy og viktig her som endgame i seg selv synes jeg. Synes forøvrig kvaliteten på story/campaign i slike spill er helt uinteressant for om jeg liker den totale opplevelsen. Så jeg stusser alltid på hva som er verdien anmeldelser av slike spill da de alltid fokuserer på dette. Nå mener jeg derimot ikke å kritisere anmeldelsene i seg selv Hei Tror ikke du skal undervurdere hvor mange som faktisk spiller denne typen spill for historien sin del. Diablo IV solgte vel 10 millioner ekstremt fort, og det er over 1 år siden, så det har nok blitt mange flere etter det. Og antall aktive spillere per dag/uke/måned er ikke i nærheten av dette tallet. Jeg tror faktisk at det er en større andel spillere som gjør dette, sammenlignet med de som kommer tilbake sesong etter sesong og grinder endgame. Og så kan man diskutere om det kanskje er verdt å dele opp en anmeldelse i to, der del 2 tar for seg hvordan endgame og den biten fungerer etter en måned med spilling, for eksempel.
  7. Hades er Supergiant Games' beste spill til nå. ANMELDELSE: Hades
×
×
  • Opprett ny...