Gå til innhold
  
      
  
  
      
  

Heia

Medlemmer
  • Innlegg

    487
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

Heia sine prestasjoner

3

Nettsamfunnsomdømme

  1. Har fått moms, og deklarerings krav fra posten på de 5 siste kjøpene, de er kjøpt ila en mnds tid, så for min del funker denne VOEC ordningen dårlig.. Mulig jeg bare har uflaks.. Ser at på alle pakkene jeg har fått krav på, sporenr endres fra den blir sendt fra Ali, og at den blir påklistret ny label ett eller annet sted på veien, og dette nye sporenr er det som blir brukt av posten… Avsender hos Ali er alltid Tony Zheng (hvem nå det er , iaf ikke selger)… Lurer på ved neste kjøp å sende mldng til selger, å instruere denne om følge VOEC ordningen til punkt å prikke.. Noen som har prøvd det? Prøvde meg også på å få refundert vat ved å kontakte Ali’s kundeservice..Prøvde å forklare grunnen, men mistenker at de ikke aner noen ting om Norge, og Vat On E Commerce.. Så å kontakte kundeservice er håpløst, en eller annen som ønsket meg og min famile alt godt..Denne tjenesten er lagt opp på en måte at det letteste er å gi F..
  2. Har nå motatt 4 sendinger fra Ali ila ett par uker, alle blir tollbehandlet og jeg blir innkrevd mva+ gebyr.. En av de var en såkalt choice sending.. Jeg har heller ikke prøvd fix’n med med VOEC id i adr feltet.. Sykt irriterende, posten er jo en uskyldig part i dette, skylden ligger hos virke/politikere /skatteetat som setter i gang ordninger som tydeligvis ikke fungerer, og gjør oss VanligeFolksTur skadelidene.. Noe som et rart er at sporings nummer blir endret fra det som oppgis på Ali, til ett helt annet etter tollbehandling..
×
×
  • Opprett ny...