-
Innlegg
22 348 -
Ble med
-
Besøkte siden sist
-
Dager vunnet
1
Complexity sine prestasjoner
10,9k
Nettsamfunnsomdømme
17
Hjelpsomme svar
-
Isåfall får vel bare vedkommende dekket motoren (mot en egenandel av noe slag?) fortsatt en stor sum igjen.. Som jeg ville fått noen andre til å utføre. 18 tusen for å bytte to skiver og bremseklosser er jo sykt...
-
Blir noen dagers kaos også får ukraina tilgang til noen av de andre "starlink" systemene der ute.
-
Alt untatt motoren er jo likt på den Audien som på de fossile bilene da. Er vel fossilt karosseri på de gamle e-tron. Men de veier vel kanskje mer. Audi har høyere timespris på elbiler enn fossile av en eller annen grunn også. Forøvrig ryker nok motor fremme og på den bilen snart. Alle de ryker etter rundt 5år+ når garantien på drivverk er ute. Er vel ca samme pris på den så 100k til da.. Forspranget ligger i teknikken
-
Haha ja det er jo gode poenger
-
Sirkulerer en fin regning fra en uheldig e-tron eier rundt på nettet nå.. Håper møller får litt tyn for dette så de roer seg litt på prisingen sin. De skyter jo bare segselv i foten.. Halvt år etter garantien er utgått og bare 120k på telleren..
-
Verdi på brukt Nvidia GTX 770 skjermkort idag ?
Complexity svarte på FullColor sitt emne i Hjelp til kjøp og salg av PC
Er vel mest for spesielt interesserte i dag så vil og tippe rundt 200kr. Det er jo 12 år gammelt -
Ser bra ut. Men du skulle jo bare bedt de om å ikke sette tilbake logoen. Mye mere begagelig å lukke panseret uten den og ser jo litt cleanere ut. Tanntråd og hårføner\varmluftpistol er trikset om du skal fjærne emblemer forøvrig.
-
Jeg kjørte en vinter med orginale hjulkapsler på min Model 3, og en vinter uten kapsler. Og vinteren uten kapsler hadde lavere gjennomsnittforbruk.. Meget lite vitenskapelig test men for min del orker jeg ikke stresse med å slenge på kapsler for å bedre rekkevidden.. 😛
-
Ifølge google så er det det ja. De heter Crossflow. De gamle Y felgene var penere synes jeg, selv om de ikke akkurat var fantastisk de heller.. Model 3 Performance sine liker jeg, både med og uten kapsel.
-
Standard Range har vel LFP batteri som før, så det forklarer nok hvorfor den er tyngere enn AWD.
-
Neivell 😅 Det mange gjør er å kjøpe noen fete sommerhjul å slenger vinterdekk på sommerhjula som følger med. Eller selger dem på finn.
-
De kinafelgene som Tesla leverer er ikke akkurat topp kvalitet de heller. Men utseendemessig er de khan felgene mye penere enn de Tesla leverer. Var forøvrig bare første jeg fant når jeg googla. Mye å velge mellom. 25k for disse 19" med hakka R5. Ikke helt min stil men de er også mye penere enn de Tesla leverer. https://www.finn.no/bap/webstore/ad.html?finnkode=264121424&srsltid=AfmBOooQEO6yKo3Iq3RmTLNGYOEenQO38e2IRahHF_Wq9GeohfVTPon0&ci=10
-
Men ikke så mye mere for noen mye grommere felger da og fortsatt gode dekk. Eksempel: https://www.dekk24.no/?CMD=Product&PID=162546 VS dette som du får hos Tesla... Uten hjulkapsler: Trasige greier spør du meg.. Men smaken er som baken.
-
Er litt stivt ja. Kommer seg somsakt ut med halvparten for greie hjul utenom. Og det aller beste er jo at man slipper å ha identiske hjul som alle andre. Om det med identiske hjul ikke er så viktig så er det vel flust av hjul til salgs på finn.no fra eiere som har byttet i ettertid.
-
Godt poeng.. Henta bil på vinteren engang uten vinterhjul men med 3eparts medbrakt. Måtte signere papirer at Tesla ikke tok noe ansvar for dekkvalg ved utlevering men ellers ikke noe problem. Fikk stå inne i hallen deres å bytte hjul før vi dro også uten problemer. Men man passe på at man får gode dekktrykksensorer. Virker som det er mye jall der ute som ikke funker så bra..