Gå til innhold
  
      
  
  
      
  

NarwardTRD

Nye medlemmer
  • Innlegg

    5
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

NarwardTRD sine prestasjoner

1

Nettsamfunnsomdømme

  1. **Oppdatering** Formidlet til vår kontaktperson for utleie at vi mener dette er en betydelig mangel, samt etterspørsel av oppdatering på saken, og her er svaret jeg fikk tilbake:
  2. Vi er et kollektiv, og jeg snakker på vegne av en medleietaker. Vi er totalt fire stk, og forholder oss til en utleier
  3. Tusen takk for et veldig godt og konkret svar! Vi har dessverre ikke mulighet til å rette opp feilen selv på egen regning, da det dreier seg om et nøkkelkort som må bestilles gjennom systemer vi ikke har tilgang til.
  4. Hei, vi er et kollektiv på fire stk. En av oss opplevde at nøkkelkortet til boligen sluttet å fungere. Dette kortet gir tilgang både til bygget og selve leiligheten. Problemet oppstod for over fire måneder siden, og det har vært svært upraktisk, da han ikke kommer seg inn uten at en av oss andre er hjemme for å slippe ham inn. Vi meldte fra om dette til utleier for over fire måneder siden, men vi har kun fått beskjed om at de vil gi en oppdatering når de har mer informasjon. Det har imidlertid ikke skjedd noe. Vi lurer på om vi har noen rettigheter i en slik situasjon, ettersom leietakeren fortsatt betaler full leie, men ikke har tilgang til boligen slik han skal. Nøkkelkortet har vi fremdeles, og vi mener feilen ikke ligger på vår side. Setter stor pris på innspill!
×
×
  • Opprett ny...