Forstår poenget i kommentaren, men tenkjer på samme tid at Malenia er ein slags urettferdig med vilje-boss - som er plassert der for å by på den ultimate utfordringa til spelarar som vil ha det endå røffare. I tillegg er ho óg valfri, og ikkje nødvendig for framgang i spelet. Og i eit spel med 168 bosskampar, er det jo bra at det er stor variasjon i vanskegrada. Om ein står fast på Malenia er det framleis 167 bossar ein kan ta.
I tillegg er det eit godt utval av strategiar ein kan ta i bruk for å utnytta Malenias svakheiter. Og dessutan det faktumet at ein i spelet alltids kan gå ein annan stad, grinde og levle opp - og så komma tilbake til bossen igjen. Noko ein t.d. ikkje har høve til i same grad i Sekiro.
- Skrive av ein som ein som elskar min/maxing, grinding og utfordring i spel og er motivert av den intense meistringskjensla til Fromsoft-spela :-)