Gå til innhold
  
      
  
  
      
  

påkrevd_visningsnavn

Medlemmer
  • Innlegg

    3
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

påkrevd_visningsnavn sine prestasjoner

0

Nettsamfunnsomdømme

  1. Hva innebærer det? Skal arbeidsgiver i utlandet betale arbeidsgiveravgift/skatt/pensjonsparing til den norske statskassen basert på norske satser, eller det jeg selv som må gjøre dette? Jeg ønsker helst å ordne med dette selv, men aner ikke hvordan jeg gjør dette, om jeg må registrere meg som selvstendig næringsdrivende eller om jeg kan gjøre det uten å registrere meg som selvstendig.
  2. Hva innebærer det? Må jeg opprette et AS og lage fakturaer på det jeg mottar i lønn fra utenlandsk arbeidsgiver, deretter betale arbeidsgiveravgift av før jeg kan ta ut resten som lønn til meg selv? Vietnam
  3. Jeg skal begynne å jobbe for en utenlandsk arbeidsgiver uten noen forbindelser til Norge. Jeg sitter på hjemmekontor i Norge og jobber mot et utenlandsk marked. Jeg vil ikke falle ut Folketrygden, hvordan er det med skatt, må jeg registrere meg som selvstendig? Holder det å føre opp lønn på selvangivelsen når den kommer og få en restskatt på det?
×
×
  • Opprett ny...