
anderstn
Medlemmer-
Innlegg
22 -
Ble med
-
Besøkte siden sist
anderstn sine prestasjoner
14
Nettsamfunnsomdømme
-
Følger ikkje helt resonnementet hans. D1 er det for lenge sia eg har spelt, men å sei at D2 har ein nevneverdig annerledes level progresjon ann eksempelvis POE er meingingslaust. I begge spela er det ikkje levels som er avgjerande for end game men jaget etter det perfekte utstyret. For min del er det mest frustrerande med alle desse spela at du må gjennom samme content 3 ganger. Det andre store irritasjonsmomentet er at 90%+ av alt content blir irrelevant mot slutten av spelet sia levelen på gearet det gir og/eller mengda xp ikkje gjer det meiningsfylt å gå gjennom det. Resultatet er at du gjerne må grinde områder som er rett ut kjedelige fordi det kun er der du får det du trenger. Terror zones i D2 har til dels fiksa dette for det spelet, men det er fortsatt masse content etter desse kom som er og forblir filler mot end game. Vist man virkelig skulle tatt ARPG sjangeren til nye høgder måtte det vert om noken klarte å lage dynamiske områder som skalerte basert på speleren sin karakter (og eventuelt gear) sånn at heile spelet var viable til end game. Hadde og fjerna det idiotiske behovet for å ha 3 difficulties der du speler gjennom samme historie med litt tøffere fiender. I tillegg hadde det latt deg skape ein verden og fortelle mangen små og halvlange historier uten at man alltid måtte bygge videre på den etablerte slutten som fantes.
- 19 svar
-
- 2
-
-
Anmeldelse: Secret Level
anderstn svarte på Spillredaksjonen sitt emne i Diskutér artikler (Gamer.no)
SPOILER warning -
Prisen på store sata disker stiger delvis fordi alt dei er laga av er dyrere, men mest fordi dei har fått et bruksområde innanfor sky- og bedriftsegmentet. Ganske mange som i dag bruker et SAN/NAS med kun sata disker som mellomlagring der skrive- og leseytelse er mindre viktig framfor sas alternativ. Samme gjelder skyleverandører som tilbyr billig lagring til folk flest.
-
Kjøpte ein prosessor hos power ein gang i tida. Den var ramma av ein forholdsvis eksotisk feil som fikk den til å krasje i enkelte tilfeller. Påviste feilen med memtest og dokumenterte det for Power med skjermbilder. Leverte den inn som ein reklamasjonssak og dei sendte den til sitt "verksted" for testing. Verkstedet meinte den var "ok" uten å dokumentere kva dei hadde testa eller korleis. Dette tok nokre månader og eineste måte å få status på var å fysisk møte opp på butikken der den var levert inn. Etter retur nr 3 rota dei vekk prosessoren på veien mellom butikk og verksted og eg fikk endelig heve kjøpet. Basert på andre erfaringar frå Elkjøp forventar eg samme behandling. Vil aldri handle sånt der igjen. Må eg først vente 2-3 månader kan eg like godt handle på nett å ha dialog meir direkte med dei som handterer reklamasjonen og testing.
-
Ser anti-woke bevegelsen har tatt over kommentarfeltet, føler ikkje det er spesielt kritisk for at dette blei ein flopp. Hero shooter markedet har mange etablerte free to play alternative der du og speler med og mot andre mennesker. Skal du kuppe markedet med et produkt som koster fleire hundre kroner må spelet være imponerande. PS: Vær so snill å ikkje ta første linje som et forsøk på å fornerme. Synest sjølv karakterane i Concorde såg veldig meh og kjedelige ut. Noken av beskrivelsane hørtes og ut som et forsøk på å tikke av representasjonsboksen i mine auger, men realiteten er at utenom desse beskrivelsane og promo materialet rundt spelet er jo dette aspektet irrelevant. Du speler jo ein competetive shooter. Kem du velger å spele handler kun om kva spelestil dei har. Korleis dei ser ut er like irrelevant som kva CT/T-fraksjon du velger å spele som i CS.
- 26 svar
-
- 4
-
-
-
Anmeldelse: Dragon Age: The Veilguard
anderstn svarte på Spillredaksjonen sitt emne i Diskutér artikler (Gamer.no)
Spelte aldri Dragon Age eller Origins. Ingenting mot spela, men var rett og slett midt inni andre spel når dei kom og innen eg var ferdig der dukka det alltid opp noke anna intressant. Når det er sagt kjenner eg meg igjen i kritikken her i mangen andre nye spel. Moderne manusforfattera klarer ikkje bygge autentiske verdner inspirert av andre tider i vår historie. Synest ikkje nødvendigvis ein linær historie er et problem i seg sjølv, men når det blir kombinert med denne åpenbare svikta i sammenheng mellom det du ser og det du høyrer so blir det litt for dumt. Synest og det er synd å høyre at dei har tona ned forskjellane mellom raser og folkeslag. Er synd vist vi er komt til et punkt der det ikkje er noke man tør satse på lenger. -
Det første punktet er ikkje et problem spelarane skaper. Ja det er et ekkokammer av tilhengere som seier "ja takk gi meg alt" kver gang Chris har ein ny ide, men i realiteten kjem ideane frå mannen sjølv og teamet rundt han. Einkver ansvarlig leder vil sjå kva man har lovd og evaluere kor vanskelig nye ideer er å iplementere og sei nei til det som er for ambisiøst i forhold til ein deadline. Om den ikkje er satt av ein utgiver eller andre so må den vertfall være satt av selskapet sjølv. For å ta et eksempel so var det ganske lenge ein plan at planetene og romstasjonene man landa på var individuelle levels. So lagde noken ein intern tech demo med nokre få ting et full skala solsystem og plutselig so var det målet uten å ta stilling til kor lang tid det egentlig ville ta og om det var uforutsette problem i forhold til måten motoren virka på som kunne gjere det vanskelig. Eksempelvis heldt netkoden til Cryengine styr på alt i levelen. Ikkje spesielt rart all den tid den var lagd for mindre FPS spel med kart på nokre kilometer, men dette blei jo et enormt problem når du skulle lage ei heil planet fylt med ting i levelen. Ting som i 99% av tilfella ikkje var relevant for deg frå øyeblikk til øyeblikk. Sjølv med forsinkelsen dei hadde på å oppdage det her so gikk det fortsatt årevis på å lage ein løysning på det og endå lenger om eg hugsa rett å fikse det på serverane. Sølv i dag er inntrykket mitt at serverane ikkje er spesielt stabile. Det er og ting han har ignorert fullstendig frå start. Lenge virka det som kun ein mann satt og jobba med markedet i spelet. Virka og som det meste av denne typen under panseret teknologi var utvikla i Texas studioet. Chris satt naturligvis ikkje der og etterkvart blei heile studioet lagt ned med ein enorm utviklerflukt som konsekvens av det. Har ikkje fult med dei siste 3-4 åra, men selskapet rakk og nå nokre hundre ansatte før eg ikkje gadd og følge med meir og sjølv då var det kun 5-10 ansatte som jobba med slike kritiske system. Kritisk forutsetningar for å lage et MMO. Angåande engine so må vi sjå på kva som førte til at man valgte cryengine. Chris hadde ein liten gjeng som bidrog på kickstarter demoen, men det er komt fram i ettertid at Crytek kasta ein heil del folk på den oppgava på kort tid. Vist du velger og ikkje gi ein evaluering alterntiva basert på deira faktiske bruksområder, tilgang på utviklere i ditt område eller noken andre ting som reellt sett kan påvirke din leveringsevne kun for å spare nokre hundretusen på veldig kort sikt so kan du ikkje komme i etterkant og bruke det valget som ein unnskyldning. For 4 åra sia var Star Citizen uspelbart med mindre du hadde ein high end PC og sjølv då måtte du forvente at spelet krasja ganske regelmessig. Du kunne kanskje sei det var verdt det om du kunne gå inn og prøve nye skip, utstyr etc etterkvart som det kom ut. Du veit at dei i praksis brukte deg til å teste alt det dei bygde for spelet. Men det var ikkje tilfellet. Du fikk kun tilgang til det du hadde kjøpt for ekte penger i deira "pledge shop". Unntaket var korte perioder med free fly events der alle og einkvar kom inn på serverane og sikra at stabiliteten som allerede var ganske drit blei endå verre. Hjalp ikkje på grafikkytelsen at 4-5 av dei mest komplekse skipa vart lasta inn samtidig. Nevnte eg forresten at det var so lite og gjer at det var greifers rundt alle dei største hubbane i spelet. Som det var ganske få av sia det kun var ett solsystem som var spelbart. Mulig det no er ekstremt mykje bedre, men antar at det fortsatt kun er ett solsystem der sia det å reise mellom solsystem er ein av dei tinga Chris alltid snakka om som at det var rett rundt hjørnetog viste litt fine "in-game demoer" av uten at det nokensinne materialiserte seg. Ein del folk forsvarer Chris sin væremåte og totalt manglande evne til å planlegge og evaluere kompleksitet med at han kan levere uten bekymringa om sin neste sukssess eller ein utgiver som puster han i nakken, men eg tør påstå at det å faktisk leve av sin egen sukksess er det som virker best (case in point Larian, From Sowftware m.m). Vist man ser på utviklerne som har gjort dette og eksistert i fleire år so ser man at scopet på spela deira vekser, men i motsetning til Chris som skal gjere alt på ein gang so vekser det over tid. Personlig ville eg mykje heller fått det eg backa på kickstarter innen rimelig tid og heller sitt at spel nr 2 eller 3 i serien blei det som Chris har presentert her. Då hadde eg hatt timesvis med underhaldning på veien istadenfor frustrasjon or forbannelse over å ha kasta penger etter ein mann som aldri kan levere noke fordi han aldri kan definere klare mål.
- 38 svar
-
- 3
-
-
-
Slik blir Call of Duty: Black Ops 6 på PC
anderstn svarte på Spillredaksjonen sitt emne i Diskutér artikler (Gamer.no)
3 år sia er fortsatt lenge so det forandrer ikkje påenget mitt so mykje. Valgte berre å dra fram det mest ekstreme eksempelet. -
Ugh. Chris Roberts ser fortsatt ut til å slite med å la ting gå. Ser ein heil masse mekanikker på display her som sikkert er der fordi Chris hørte et forslag eller kom opp med ett sjølv og tenkte "ville ikkje det vært kult". Første og mest klassiske eksempelet eg kan komme på er turret seksjonen. Har til gode og møte noken som likte ein turret seksjon Ellers føles kamp sekvensane slitsomme. Skjønner at dette ikkje er et FPS, men alt føles treigt og lite responsivt. Virka heller ikkje som Vanduul hitboksen brydde seg nevneverdig kor du skaut. Føler alle raser burde ha svakere punkt man kan sikte på. Ein eller anna slags hurtig sidestep eller dodge virker og som ein god ide vist fienden din hovedsaklig skal springe på det med mele våpen. Til slutt har du zero G delen. Ingen ekspert på romdrakter, men føler ein kver nasjon med ein flåte av romskip ville lagd drakter som kun tålte veldig enkle korte turer i rommet for mesteparten av personalet på et slikt skip. At denne enkle drakta skal halde ut so lenge uten ein svær oksygentank ein eller anna plass føles rart. Dette blir i meste laget Hollywood. Vertfall for min smak. Ein sekvens der man måtte traversere utsida av skipet, potensielt mens man skaut nokre Vanduul ville føltes meir jordnært. Føler og at store mengder zero G med so avgrensa bevegelsesmuligheter raskt vil bli gammalt so håper han ikkje bruker det for mykje eller introduserer ein meir kapabel EVA drakt på et tidspunkt. PS: Som alltid når Chris Roberts sitt pensjonsfond lanserer ein release date so antar eg det her spelet ikkje vil dukke opp innen 3 år. Har vert med sia kickstarter. Mannen har aldri holdt ein deadline på noke.
- 38 svar
-
- 2
-
-
-
3 år til polering er berre tull. Er ingen utviklere som har et ferdig produkt og berre småting igjen som tar 3 år å bli ferdig med. Sjølv Bethesda sine tullete lanseringer bunner vanligvis ut i et rimelig stabilt produkt innen ett år etter lansering. Når det gjelder scope so er det her eit spel med ein tydelig militær setting føler ikkje Starfield nødvendigvis er helt sammenlignbart då historien der (spelte kun litt av den og brukte resten av tida til å fly rundt i verdensrommet) virka være langt meir inspirert av type klassisk sci-fi. Mass Effect 1-3 gjenfortalt i ein meir moderne og åpnere verden virker være meir sammenlignbart frå et historie perspektiv. Sånn sett mulig Andromeda er ein meir fair sammenligning, men orka aldri komme meg gjennom introen der so kan ikkje uttale meg.
- 38 svar
-
- 1
-
-
Slik blir Call of Duty: Black Ops 6 på PC
anderstn svarte på Spillredaksjonen sitt emne i Diskutér artikler (Gamer.no)
Ganske trist at det har komt ut so lite nytt på skjermkortfronten til ein rimelig pris i dei siste åra at recommended speccen fortsatt er et skjermkort frå 2017 PS: Klar over at the powers that be sikkert tenker det er et e-sport potensiale i spelet her so forventer ikkje samme krav som til ein rein AAA single player opplevelse, men trist læl -
Har dei fiksa AI-en eller jukser motstanderne i kampanjen fortsatt over ein lav sko med tanke på enhets- og ressurproduksjon? Hoppet i vanskelighet frå menneska til øgle/drage fraksjonen var forøvrig og absurd. Har aldri sitt poenget med opplæringsdeler som og fungerer som introduksjon til ein fraksjon. Skaper alltid sånne snåle hopp i vanskeliget og får fraksjonen i opplæringsdelen til å framstå langt kraftigare enn den er.