Gå til innhold
  
      
  
  
      
  

Hellogamer

Medlemmer
  • Innlegg

    41
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

Hellogamer sine prestasjoner

7

Nettsamfunnsomdømme

  1. Bilen er ikke i kjørbar stand og spesielt ikke når de har demontert den. Jeg har full forståelse for at ting kan ta tid og har ventet tålmodig hittil. Men dette påfører meg store kostnader da jeg er helt avhenging av bil for å komme meg til å fra jobb, og det ikke er offentlig transport tilgjengelig. Så jeg spør bare fint om det er noe som helst jeg kan gjøre for å prøve å få fortgang på ting.
  2. Hei! jeg hadde krasjet bilen min en fin dag i desember, den ble kjørt bort til nærmeste verksted og har stått der i 1 måned nå. det tok ca. 2 uker for dem i det hele tatt få sett på den og sende meg et prisoverslag på hva det vil koste. Også har det gått 2 uker til etter at jeg godkjente kostnaden og de skulle begynne reparasjonen. Det var noen deler som manglet og måtte bestilles, men fikk beskjed på en fredag at de regnet med at bilen skulle stå ferdig tirsdag/onsdag. Det har gått atter en uke siden den skulle være ferdig, jeg ringer hver dag og får fortsatt høre at de ennå ikke har fått de bestilte delene! Snakker med en ny person hver gang, de sier at det ikke er de som har ansvar for den bilen, men at de skal sjekke det opp og ringe meg opp igjen. Men ingen ringer meg opp! Hvilke rettigheter har jeg i dette tilfellet? Må jeg bare vente? Kan jeg kreve noe avslag i prisen? Kan jeg kreve at den blir fikset innen en viss tidsfrist? P.s. Verkstedet er langt vekke fra der jeg bor (var på hytta da den ble krasjet), så jeg er nødt å ta alt på telefon.
×
×
  • Opprett ny...