Gå til innhold
  
      
  
  
      
  

DevDGs

Medlemmer
  • Innlegg

    12
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Nylige profilbesøk

815 profilvisninger

DevDGs sine prestasjoner

5

Nettsamfunnsomdømme

  1. ServiceNow er faktisk et ekstremt bredt produkt. Alt fra sikkerhets management systemer til HR løsninger er noe av det de tilbyr. Så her er det masse rom for ulik kompetanse og det er veldig sjeldent at konsulent x kan nok om CSM, Hardware asset management, SecOps etc så det er med på skape jobber for de som er flinke. Kunnskapen i produktene er også ferskvare, innen par måneder kan det du har lært gå fra best practise til utdatert og "dårlig", så kompetansebygging og interresse er viktig. Vil uansett punktere at etter flere års erfaring innen ServiceNow, så ser jeg også at kravene for å komme inn i markedet blir høyere og høyere. Det kan også bli veldig ensformig om man blir go-to personen innenfor et domene (implementere samme produktet flere år på rad hos titalls kunder). Til det mer positive, om man er flink og har interresse for dette så kan man fort ende opp som eier av et sentralt produkt/tjeneste hos store selskaper og det pleier å være lukrativt og "trygt".
  2. En oppdatering fra sist Stillingstittel: Senior Consultant Sektor: Privat Erfaring: 3 år innen dette, 2 år innen rådgivning & utvikling (frontend). Alder: 30 Utdanning: Bsc i infosys Sted: Oslo Goder: Bedre pensjon. betalt for reise til kunder, forsikringene er topp og en del bonuser for sertifiseringer osv. Lønn: 900 000,- fast lønn, bonus på alt fra 50-100k og Byttet jobb på grunn av ny mulighet hos tidligere sjef, oppdragene var for små hos tidligere arbeidsplass (30/20% ute hos 3-5 kunder samtidig) og fastlønn var langt bedre.
×
×
  • Opprett ny...