Jeg tror jeg ville dytta opp på en sjuer, minst.
Jeg er litt enig i at det tidvis er krevende å finne veien, men det er nok litt fordi designet tidvis smelter inn i bakgrunnen. Det er naturlig å sammenligne med Prince of Persia: Lost Crown, og noe av grunnen til at man lettere finner veien der, er nok at estetikken er mer karikert/overdreven, noe som gjør at man lettere husker områdene fra hverandre.
Jeg brukte kartet en del, for å se etter "hull" i veggen jeg ikke hadde utforska, og tenker at det lille minimappet oppe i hjørnet ofte bidrar til å gjøre det lettere å orientere seg.
Først og fremst, så tenker jeg at flyten er det viktigste, og flyten kom veldig fort. Mot slutten av spillet er det egentlig ganske få fiender å bryne seg på, og for å sammenligne med PoP igjen, så tenker jeg spillet hadde hatt gått av noen egne rom dedikert til valgfrie, beinharde puzzles. Da skjønner man fort om man må gjøre dem også.