Iterion
Medlemmer-
Innlegg
1 136 -
Ble med
-
Besøkte siden sist
Profile Information
-
Kjønn
Mann
Nylige profilbesøk
4 112 profilvisninger
Iterion sine prestasjoner
643
Nettsamfunnsomdømme
-
Hehe prøve å lære av en tulling som deg kanskje, zZzZ. Dette er ikke en politikk tråd da luringen. Og det kommer det nok til å være uansett, så who cares? Folk flest gir jo blaffen i det politisk bakteppet når de handler seg bil, og andre ting. Det være seg en kinesisk bil, handle fra Temu e.l. Kan godt hende dette Musk stuntet og hans støtte til Trump kommer til å påvirke Tesla salget negativt i fremtiden, men den mannen kommer fortsatt til å være blant verdens rikeste…🤷🏻♂️
-
Er det ikke en egen tråd hvor man kan diskutere all slags politikk og etikk innenfor bilbransjen? Direkte slitsomt å se side inn og side ut med politikk i en biltråd synes nå jeg. Burde vært diskutert i en egen tråd, for jeg skjønner jo det er et hett tema, og kanskje spesielt nå med de siste hendelsene som har vært..Musk, kinabiler etc..
-
3 seters Cybertruck(😂) er nå godkjent i Norge. Pris: 1 750.000 NOK
-
Rester fra i går med frisk salat og guacamole ved siden av.
- 543 svar
-
- 2
-
Iterion begynte å følge Fire av ti har blitt mer negative til Tesla
-
Fire av ti har blitt mer negative til Tesla
Iterion svarte på Diskusjon.no sitt emne i Diskuter artikler (Tek.no)
Skal mer til enn som så for at jeg skal bli negativ/skeptisk til Tesla, gitt. Musk er Musk, på godt og vondt. Kjøpte ikke bilen pga han, og kommer heller ikke til å selge bilen pga hans støtte til Trump eller fordi han gjør/sier noe dumt… -
Nei, kjøttpølse 😇 Mmm ja, det kunne nok også funket bra! 🤤
- 543 svar
-
- 2
-
I dag fulgte jeg oppskriften til @Duriello og lagde nachograteng, bare la i brokkoli, pølser og chilibønner i tillegg. Hjemmelaget guacamole ved siden av.Ble ikke noe bra bilde(r) av maten for jeg var skrubbsulten 😂 Men godt var det! 🤤
- 543 svar
-
- 2
-
Ja det kan nok hende men biler uten varmepumpe og SUVer må jo bruke en god del mer enn en mer aerodynamisk sedan? Polestar 3 kan vel kalles en SUV så den imponererte jo ganske så mye, selvom den har et ganske så mye større batteri enn Model 3. Skal få sjekket opp målingene når det gjelder Wt/km.
-
Nam! 🤤 Det så seriøst veldig digg ut, skal definitivt prøves ut
- 543 svar
-
- 3
-
Synes det er ganske så rått at det er så mange valgmuligheter på disse BMWene. Mye å sette seg inn i for en som aldri har kjørt BMW før da hehe. Hva er liksom et «must have» på M50 tenker du? Og er det varmepumpe på samtlige i4 M50er?
-
Noen som har oversikt over forbruket til Model 3 Highland i Motor testen? Og hva ligger folket på her inne når det gjelder forbruk vinterstid? Sånn i gjennomsnitt? Kom meg ganske så lavt på forbruk idag, ift tidligere. Forrige tur lå jeg på 248,4 Wt/km, idag 192,3 Wt/km, på samme strekning som sist, men i kaldere vær faktisk. Mellom -5 og -10c.
-
Sant nok. Highland er nok uansett ganske så uaktuell. Liker ikke designet på den så godt og vil ha noe helt nytt. Ikke har den blinklysspak heller. Men ja, kan jo prøvekjøre den for det om. Har jo lyst til å prøvekjøre Performance modellen for så å prøvekjøre BMWen. Det kan jo bli spennende det. Sant nok, men neste bil jeg skal ha er ikke for å spare penger, da vil jeg heller velge det jeg faktisk vil ha og den jeg liker best, selvfølgelig innenfor budsjettet mitt. Model 3 Performance kunne muligens vært noe, skal få prøvekjørt den også. 640k er mye det, men kan hende jeg hadde kommet litt under det, har ikke sett hva som er tilleggsutstyr osv enda. Men ville gjerne kommet meg godt under det. Skal prøve å konfigurere i dag og sammenligne den med en Highland/Highland Performance i pris før prøvekjøring
-
Ja trenger ikke autopiloten i Norge, enig i det. Ikke gæli pris på Plaid det der, men fortsatt langt over I4M50’en.
-
Ja 30hz med lagg føles ganske så utdatert og håpløst ut. 60hz burde vært et minimum. Tipper det er natt og dag på den vi har og den gamle. Ser den, men ja veldig irriterende med all reklamen på youtube uten adblocker. Må lese meg litt opp på hva BMW bruker av cpu og hva slags muligheter man har der, selv om det som sagt kommer i andre rekke. Frykter nok at den er det jeg også, spørsmålet er vel bare hvor mye bedre. Min TM3 fortjener definitivt en verdig «arvtaker» og da er jo denne en het kandidat. Enig i at det er mye veistøy på TM3 og Y. De forbedret jo det på 2021 modellen også, og har gjort det enda bedre på nye Highland. Kommer ikke til å prøvekjøre den bare pga det hehe. Men ja, er fare at BMWen er det. Sånn egentlig burde jeg kanskje ha testet/sammenlignet Highland med BMWen, fremfor å sammenligne den med min litt eldre modell. Men nå er det jo den jeg eier og kjører så da blir det sånn
-
Ja har det. Husker ikke helt når de gikk over til AMD Ryzen series, men mulig det var året etter eller noe? Altså i 2022. Min ankom i november 2021 så ble sikkert produsert i midten av 2021 en gang vil jeg tro. Har hatt litt småbugs her og der også, men har hjulpet med en restart av computeren. Ja er veldig greit det. Kjekt med en sånn vær widget ja, ellers så bruker jeg jo tlf til det meste da den er såpass mye raskere enn skjermen at jeg heller gjør det når jeg f.eks lader. Så for min del handler det mye mer nå om hvordan bilen kjennes ut på veien kan du si. Liker veldig godt ny teknologi og bra UX osv på skjerm, men kjørekomforten er nå enda viktigere mtp vi snakker jo om et kjøretøy Og nettopp der er det nok ikke mange som slår BMW, selv om jeg synes Teslaen også er helt herlig å kjøre. Så ja, får nå se hvordan den kjennes ut på veien etterhvert. Den må som sagt være ganske så mye bedre skal jeg bytte til I4M50. Mistenker at de bilene holder seg en god del bedre prismessig også.