-
Innlegg
7 414 -
Ble med
-
Besøkte siden sist
-
Dager vunnet
1
ProphetSe7en vant dagen sist 26. november 2016
ProphetSe7en hadde mest likt innhold!
Om ProphetSe7en
- For øyeblikket Viser emne: Den Store Fondstråden
Profile Information
-
Kjønn
Mann
Nylige profilbesøk
17 404 profilvisninger
ProphetSe7en sine prestasjoner
1,5k
Nettsamfunnsomdømme
-
Det er knapt penger tilgjengelig, så om det skal handles noe særlig så er en helt avhengig av salg. I en perfekt verden så får en solgt Høilund, Onana, Mainoo, Ugarte, Harry, Garnacho, Rashford, Casemiro og Sancho. Gjerne Shaw og Martinez også. Da skal det være muligheter å hente inn noen gode spillere, kombinert med de vi har igjen og noen ungdommer.
-
Du så ikke videoen skjønner jeg. Hun som sitter bak rattet der hadde trengt minst 10 sekunder reaksjonstid av det jeg så. Jeg vet ikke når fantombremsinger oppstår, var ikke klar over at det var en ting en gang før nå nylig. Så om de har klart å bli kvitt det så burde de vel rulle ut den oppdateringen til alle biler?
-
Dere kan jo overkjøre litt ekstra, det vil også hjelpe de å kunne dra steder med skumle av/påkjøringer. Så bare deler av videoen. Det er jo 100% sikkert at om hun må steppe inn å ta kontroll så går det galt. Hvordan vil de reagere på fantombremsinger om de er redd for å kjøre av/på motorveien? Systemet vil nok absolutt ha noe for seg, men det bør være et minstekrav at en faktisk kan takle situasjonene uten hjelp.
-
ProphetSe7en begynte å følge Jeg får ikke svar fra elskeren min
-
Det er jo det hun gjør, men får ikke noe svar.
- 34 svar
-
- 1
-
-
Jeg synes sammenligningen er grei å lese om her, men det er det konstante behovet til å pirke på småting om og om igjen som er kjedelig å lese. Men dette gjelder begge veier, både mot Tesla og mot Bmw. Det er et ekstremt behov for å snakke ned begge bilene om og om igjen til det kjedsommelige. Helt greit å påpeke ulike ting og ting en ønsker var annerledes, men så skal det umiddelbart forsvares og graves frem noe negativt om den andre. Den skinner veldig lett igjennom at noen forsvarer sitt merke uansett hva, og for meg som ikke har en slik tilknytning til eiendeler så blir det helt absurd.
-
Slike software oppdateringer som dette, følger de bilen eller brukeren? Hadde vært gull om de fulgte brukeren slik at når en kjøper ny bil så har en alt låst opp slike oppgraderinger fra tidligere. Tror også at langt flere hadde gjort denne type oppgraderinger da, enklere å forsvare prisen på det
-
Forstår ikke poenget med denne lange diskusjonen rundt giring. Om jeg forstår det rett så har Tesla sin knapp for giring på skjermen, og Bmw har den i midtkonsollen. Hos Tesla så settes bilen i gir basert på hvordan bilen analyserer omgivelsene, og dermed kan en i de fleste tilfeller slippe å trykke selv. Synes det høres smart ut, men det kunne kanskje vært en annen måte å vise hva bilen har valgt der en slipper å ta synet vekk fra veien? Men om en trykker på en skjerm eller en knapp er vel en vanesak vil jeg tro.
-
Overtolkning? Det var ikke jeg som sa at det var en selvfølge at M50 var overlegen M3P og at resultatet var gitt alt før prøvekjøring. Da er jo en av bilene priser for høyt/lavt akkurat når det gjelder de to modellene mot hverandre. Men jeg har ikke kjørt en Tesla siden jeg kjørte første utgaven av MS for 4 år siden, og etter det har jeg mer eller mindre vært trofast mot min 2016 Transit Connect. Men til neste år når den ikke går igjennom EU og mitt behov for den type bil er vekke så skal jeg for første gang kjøpe en bil som gir meg kjøreglede, og ikke bare er praktisk til mitt bruk 😅
-
Jeg spurte basert på hva andre her sa, om at Bmw holder langr bedre kvalitet og bare koster 20 000 mer. Dette gjelder da M3P vs M50. Jeg satt 7 timer i en M50 på fredag, så spørs om jeg ikke må tilbringe noen timer i en M3 også snart bare for å ha opplevd den. Jeg som vanligvis kjører en Transit Connect så var det jo en ny verden å kjøre M50. Høydepunkte på hele turen var å kunne ta helt uanstrengte forbikjøringer selv i bratte motbakker. Det var en deilig følelse. Synes også elektronisk hengerfeste var supert. Hengerfeste gjør de fleste biler stygg, så å kunne hente det frem med et enkelt trykk på en knapp var i like øyne en fin detalj. Skulle ønske det var litt mer plass i bagasjerommet på den, men det er vel helt feil bil om det er et behov. Skal uansett få prøvekjørt en M3 jeg også om ikke lenge 🙂
-
Så M3P er overpriset ut i fra kvaliteten en får sammenlignet med for eksempel BMW? Slik jeg tolker folk her inne så kjøper en ikke M3P, da går en får BMW som er langt bedre kvalitet. Men de andre utgavene av M3 så er Tesla det beste kjøpet i dag med tanke på hva en får for pengene?
-
Hvorfor kjøper da folk Tesla om en får en bedre bil for 20 000 ekstra?
-
Usikker. Trodde han satt opp M3P ned ønsket farge, vinterdekk osv for at den skulle matche sin egen bil mest mulig?
-
Var det ikke 20 000 som skilte disse bilene ut i fra hva som ble sagt her tidligere? Hvorfor MÅ den være bedre basert på en så liten forskjell i pris? Med så lik pris så burde vel i teorien bilene fremstå rimelig likt?
-
Men slikt burde jo være avklart på forhånd så en ikke får bomtur. Hadde vært bedre om tilgjengelige utgaver for prøvekjøring var i appen slik at en kan bestille riktig i forkant.
-
Kan en ikke velge hvilke utgave en ønsker å prøvekjøre?