Gå til innhold
  
      
  
  
      
  

Bjerknez

Medlemmer
  • Innlegg

    12 507
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

1 følger

Profile Information

  • Kjønn
    Ikke oppgitt

Nylige profilbesøk

36 663 profilvisninger

Bjerknez sine prestasjoner

3,5k

Nettsamfunnsomdømme

6

Hjelpsomme svar

  1. Bjerknez

    Tesla - kaféen

    Ja, det er jo spesialversjonen som er interresant hvis jeg skulle hatt en slik. + vinterhjul. 4wd og perfomance.
  2. Bjerknez

    Tesla - kaféen

    Leste akkurat om nye Model Y nå. Jeg synes designet er bra å jeg liker fronten og bakenden. Ellers er det lite nytt og vil man ha den fronten og den bakenden så må man punge ut med nesten 700.000 etter at vinterdekk og utstyrslisten er krysset av. DA mener jeg den fort får konkurranse. Setene har ikke engang fått lårstøtte å så vidt jeg vet er det heller ikke mulig å få til bilen. En fin oppgradering med tanke på utseende, men også et realt prishopp. Rundt 100.000 mer enn forgjengeren?
  3. Så enkelt altså…. ? Da tester jeg det etterpå
  4. Det er en liten ting som irriterer meg bittelitt som jeg ikke ser jeg kan endre noe sted i innstillingene... Når jeg setter bilen i revers så justerer passasjerspeilet seg ned slik at jeg skal se bakhjulet eller mer av bakken. Jeg ønsker ikke å se hvor jeg er, men hvor jeg skal, så jeg vil gjerne deaktivere den funksjonen. Noen som vet om dette er mulig?
  5. Siden det ikke er lov og spekulere og komme egne meninger rundt dette basert på hva man har lest og fått med seg så tenker jeg at jeg trekker meg ut av diskusjonen. Siden ingen her sitter med fasit så blir det uansett spekulasjoner og diskusjoner rundt temaet, noe som var hensikten med tråden. Så får jeg heller komme tilbake når det skjer noe nytt rundt dette.
  6. Flott Her er det flere bilmerker involvert og jeg må si at jeg da blir enda mer skeptisk for andre bilmerker har jo kaldt tilbake biler grunnet dette å da er vel sjansen stor for at det også er noe galt med XC40 slik jeg tenker. Jeg tror det er noe muffens ett eller annet sted, men jeg tror også at noen tillfellene kan forklares eller skyldes menneskelig feil. Men at det er noe rart som skjer er jeg relativt sikker på...
  7. Det med farge er jo VELDIG individuelt, men jeg er såpass "kjedelig" at jeg for det meste liker duse farger og grånyanser. Jeg synes ikke at I4 M50 kler sterke farger, men den mørke grønne som det snakkes om her er fin synes jeg også synes jeg den "oransje" matte er utrolig fin. Har sett den langs veken. Rød og gul samt lysere farger klarer jeg ikke. Fargen jeg valgte liker jeg selvsagt best. Dravit Grey er en skikkelig fet farge synes jeg som ser spesielt horete ut på solskinnsdager
  8. Hvilke andre bilmerker har hatt/har dette problemet hvor sjåførene stpr frem i media og påstår det er feil med bilen?
  9. Bjerknez

    Elbil-tråden

    Da kunne dem vel bare rebrandet en silikonstift?
  10. Bjerknez

    Elbil-tråden

    Da bruker du silikon. Har brukt silikon jeg også og har ikke hatt problemer med det tidligere. Men kanskje nye biler og andre lister er mer ømfintlige?
  11. Eneste problemet mitt med denn artikkelen er at jeg tror Statens Vegvesen ikke er kompetente nok til å finne årsaken og at produsenten åpenbart ikke bør blandes inn i dette da dem nok helst ikke vil finne feil med bilen... Samtidig har dem vel dagt at noen av bilene er tilbakekaldt for feilretting?
  12. Bjerknez

    Elbil-tråden

    Silikon legger seg på utsiden av gummilisten og når det er kaldt så kan dette gi mer irritasjon enn annet. Derimot burde man bruke et middel som trekker INN i listen.
  13. I følge air crash investigations som går på Discovery så konkluderer dem ikke noe med kun ferdskriveren som "vitne". Dataene settes i sammen med fysiske skader, turbulens, vær, pilotens privatliv og helse, skadehistorikk og en drøss andre ting. Jeg mener at man ikke bare kan konkludere med å sjekke ferdskriver. Ferdskriver leser bare data den blir gitt slavisk og gir en indikasjon. Det er vertfall slik jeg ser det. Jeg tror også det legges vesentlig mer ressurser i å løse en flystyrt med tanke på og finne årsak, enn en bil som kjlrer inn i en vegg. Spesielt hvis det ikke er snakk om folk som dør. Det blir fort veldig besparende og lettvint og skylde på føreren. jeg sier ikke at det ikke kan være føreren. Føler det er litt 50/50. Men det bør legges mer resurser i dette for å kunne finne svar. Men det har kanskje ikke skjedd ofte nok til at det har trigget noe ytterligere etterforsking, utover det som er gjort.
×
×
  • Opprett ny...