På jobben har vi en stor kombinert skriver/kopimaskin av typen Xerox Altalink C8030. Jeg byttet nettopp PC'en min med en litt kraftigere en som en annen ansatt hadde satt fra seg. Den var allerede nullstilt og jeg fortsatte med en ny-installasjon av Windows 10. Når alt var klart og programmene jeg trengte var installert satt jeg opp skriveren. Jeg fikk skrive ut filen jeg skulle, men så sa det stopp. Jeg prøvde å skrive ut igjen med beskjed om at skriveren er tom for papir. Jeg gikk ut og sjekket alle skuffene og så at det var papir der, prøvde igjen med samme feilbeskjed. Samtidig var det andre ansatte koblet til den samme skriveren som fikk skrive ut uten problemer. Til slutt fjernet jeg skriveren fra maskinen min og la til samme skriveren på nytt. Prøvde igjen og da gikk det, men hvis jeg prøver å skrive ut igjen får jeg bare beskjed om "Tilsyn kreves" på skriveren og jobben blir ikke engang sendt til skriveren. Den havner i skrivekø på min maskin men jeg ser ingenting i skriverkøen på skirveren. Prøvde nok en gang å fjerne skriveren og legge til på nytt. Får sendt igjennom èn skriverjobb, men så er det slutt. Hva kan feilen være?
Hvorfor får jeg ikke sendte noe til skriveren flere når skriveren tydeligvis virker?
Er det noe med oppsettet på min maskin som er feil?
Hva kan jeg eventuelt gjøre for å rette opp den feilen?