Gå til innhold
  
      
  
  
      
  

Fnix

Medlemmer
  • Innlegg

    1 484
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Profile Information

  • Kjønn
    Mann

Nylige profilbesøk

8 661 profilvisninger

Fnix sine prestasjoner

422

Nettsamfunnsomdømme

  1. Jeg fikk kjøpt det til 50% på Ubisoft men har ikke spilt det ennå. Jeg kjøpte det for 50% + 20% i avslag til 239,- Da gikk det an å kjøpe spillet, da det kom var det vel 599? Jeg har spilt en del og synes det er overraskende bra. Spillet minner meg en del om Pirates of the Burning Sea. Ser ign og pcgamer har gitt spillet 7 av 10. Tror set ville vært min rating og. Men ser fort at det blir mindre og mindre å gjøre i lengden. Regner med det blir litt mer kjøtt på beina etterhvert. For de som er redd for pvp, så kan man velge å unngå det om man vil. Spillet har noen imponerende kamper til tider, og det er veldig godt å komme seirende (seilende) ut av disse. Opplevd veldig lite bugs så langt, men noen UI bugs her og der i ny og ne. Men ikke noe som ikke har fikset seg selv etter en "close to menu" for å så spille videre igjen. Absolutt verdt 239,-
  2. Markedet skal melkes. Og som jeg har nevnt i en annen tråd her inne, tipper jeg det kan bli lang tid å vente. Jo større suksess det blir på konsoll, jo lenger må vi vente på PC versjonen (mest sannsynlig). Samt gta6 er 1 player, hvor det er mye lettere å piratkopiere, enn om det var online. Piratkopiering er nok en faktor som gjør det mer lønnsomt å drøye med PC versjonen.
  3. Kjedelig at en PC versjon kommer senere, men det er vel for å melke markedet mest mulig før piratkopiering på PC finner sted. Jeg vil tippe at jo større suksess det blir på konsoll, jo lenger må vi vente på en PC versjon. Skal bli spennende å se hvor lang tid det tar.
  4. Sesongpass hører ikke hjemme på single player spill. Multiplayer spill med live content er en helt annen sak å støtte.
  5. Fallout 76 er forøvrig gratis på Prime gaming. Både til PC og Xbox. Anbefaler folk å prøve, det er et helt annet spill enn når det ble lansert.
  6. Helt enig i hele innlegget ditt. Og jeg tipper om mobilspill var med i undersøkelsen, så vil de ha en økende trend av tidsbruk. Og mest sannsynlig spiser mobilspill tid fra PC spillinga.
  7. Spilte selv på den "uoffisielle norske" serveren Burning Blade som troll rogue da spillet kom. Ble også første troll rouge til level 60. Men likte bedre klassen shaman, spesielt når det bare var horde som hadde den. Fantastiske minner fra den tiden. Var med i guiden "Elite Legion" som var helnorsk, hvor vi også spiste opp en del andre norske guider.
  8. E3 var kultur og jeg husker at å besøke denne eventen sto høyt på ønskelista når jeg var ung. Men det ble mindre og mindre aktuelt da de la på mer og mer begrensninger på hva som skulle være lov og ikke, som f.eks cosplay.
  9. Dette ser helt fantastisk ut. Veldig kjekt å se alle analysene som dukker opp på youtube også, hvor de knytter alle elementene til de nye og eldre spillene.
  10. Her er det en motsetning, det er blitt vanskeligere å utvikle spill men likevel har markedet eksplodert? Jeg vil påstå at det er lettere enn noensinne å utvikle spill. Man har fantastiske grafikkmotorer, AI til 3D modeller, bilde og lyd. Ferdiglagede elementer, kode og prosjekt som gjør det lettere å prototype ting. Mer og mer procedural generation som tar tyngre og tyngre løft. Bedre produkter for arbeidsflyt, flere outsourcing firmaer som kan ta deler av utviklingen til en billigere penge. Flere indie utviklere som slår igjennom med få personer i utviklingen. Det er ikke uten grunn at det er blitt så mange flere spill. Og spillbransjen er mer verdt enn musikk og filmbransjen tilsammen. Norge bør virkelig greie å ta en mye større bit av kaka enn det har greid hittil. Det må bli mer penger til de som virkelig tør å satse. 60 millioner burde deles på maks 10-14 gode prosjekter. Kanskje mindre enn det også.
  11. Fra lekkasjene som har vært så holder de seg i god tro mot Fallout universet. Jeg håper de ikke fokuserer for mye på politikk, selv om jeg kan tenke meg at det overordnede temaet vil bli politikken mellom fraksjoner. Det som virkelig bør fremheves er den mystikken og utforskingen hvor man finner ut nye ting. Litt som Lost serien var i starten.
  12. Om de trenger penger så finnes det bedre måter å gjøre dette på enn "mikrotransaksjoner" ved "nickel and dime you to death" strategier. Jeg bruker unreal engine selv men unreal trenger virkelig konkurranse, og unity er den største utfordreren. Litt redd for å tenke på hvor aggressiv epic kan bli i prisingen sin om de skulle fått omtrent monopol.
  13. Helt fantastisk verden, har kost meg glugg ihjel. Men dette spillet har virkelig online potensiale, så gleder meg til det en gang blir et light-mmo av dette spillet selv om det sikkert tar 10 år. Elder scrolls og Fallout har jo begge online spill, men dette spillet passer veldig mye bedre. Hadde vært helt knall å spille med andre spillere i en så god verden som de har laget her. Men mye instance'ing krever mye av servere.
×
×
  • Opprett ny...