Gå til innhold
  
      
  
  
      
  

entername

Medlemmer
  • Innlegg

    689
  • Ble med

entername sine prestasjoner

256

Nettsamfunnsomdømme

  1. Dette er et idiotisk svar. Sony og Nintendo (kanskje spesielt dei sida det knapt fanst tredjeparter som lagde spel for WII U mot slutten) hadde samme problemet. Forskjellen er at dei lot utviklerne sine gå igang og lage spel før konsollen var annonsert. Hos Microsoft virker det som konsollen må bli ferdig før spela blei lagd. Eventuelt bomma dei berre grovt på ytelsen til konsollen og gav sine egne folk spesifikasjoner for tilsvarende PC-er som maskinvaren ikkje klarte matche. Det store problemet i dag med spelutvikling er ikkje tida det tar. Plenty av spel som er utvikla over ett til to år kjem fortsatt til markedet og gjer det kjempebra i lys av utviklingskostnadene, men dei store AAA spela tar lenger tid. Spelseslkapa velger likevel gang på gang og annonsere dei etter at utviklinga har pågått i nokre få månder når dei kunne venta og annonsert det når spelet var nermere ferdig.
  2. Dunno kem han snakker med, men er ikkje dei som faktisk kjøper desse spela vertfall Misforstå meg rett eg skjønner og har ingenting imot at Sony sine studio først og fremst lager ekslkusiver til deira platform, men må eg vente noke særlig meir enn 1 år frå PS release på ein PC utgave (Om det ligger i korta) får eg egentlig mest lyst til å ignorere heile greiene. Hadde nokk hatt ein lavere terskel for å kjøpe Sony sine titler på PC om dei var litt raskere med portinga si.
×
×
  • Opprett ny...