Opplevde i går å komme på perrongen og først da få opplyst over høyttalerne at avgangen min var kansellert. Altså, toget var innstilt, og det kom ikke noen flere tog den kvelden. Jeg hadde gått i tjue minutter på holkeføre, og gledet meg til å komme hjem etter jul. På perrongen stod ca tolv andre mennesker og så ut som spørsmålstegn. Ingen informasjon, bortsett fra over høyttalerne, og en intetsigende "Innstilt" på skjermen. Ingen busser var blitt satt opp, taxi var umulig å oppdrive første juledag, og hadde nok kostet det hvite i øyet uansett. Så alle vi som sto der måtte ringe hjem til familiemedlemmer for å overnatte en natt til. Ingen reisealternativer var å oppdrive. Dette var kl 21:09 i Skien.
Hvordan er det mulig for Vy å ikke klare å sende ut en SMS eller mail om dette, eller en pushvarsel i Vy-appen? De har jo all min kontaktinformasjon, og dette kunne vært programmert lett som en plett.
Edit: Glemte å nevne at chat og sentralbord hos Vy og Bane Nor var stengt.