Gå til innhold

Hvor er søk?

Anbefalte innlegg

I menyen til venstre, det vet jeg. Men hvorfor er det ikke en søke sak øverst/nederst på hver side? Er det bare jeg som ikke ser den, eller har dere ikke det? Dersom siste er tilfellet synes jeg virkelig dere burde få dere det. Hvor ofte er det jeg har lyst til å søke etter noe gjennom _hele_ forumet? Mer eller mindre aldri. Hvor ofte er det jeg er i et spesifikt underforum, for eksempel C++ programmering, og ser etter noe om... ja, et eller annet, hva som helst? Nesten alltid. Spesielt hvis det er noe jeg lurer på om jeg skal poste et spørsmål om. Å gå på søk -> avansert -> og så finne det spesifikke underforumet i den lange forumlista er så stress!

Noen som kan hjelpe meg her? Hadde gjort forumet såå mye greiere å bruke... og såå mye mindre frustrerende... og mye mindre doble poster har jeg en teori om også. Ettersom jeg personlig i hvert fall ofte nå dropper å søke etter ting før jeg poster, nettopp fordi det er så stress... Hadde det vært enklere og kjappere å få søkt på ting, så hadde jeg kanskje trengt å spørre mindre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...