Gå til innhold

Anbefalinger til PS3-/PSPspill


Meh.

Anbefalte innlegg

Hei, jeg lurer på om det er noen som har noen spill å anbefale til PS3 og PSP?

 

Jeg vil gjerne vite hvorfor du anbefaler spillet og hvilken karakter du gir det (1-10)

 

Selv har jeg bare Fifa 08 og Battlefield: Bad Company på PS3, og Tekken Dark Resurrection på PSP ;)

 

Jeg vil gjerne ha meg et/flere nye spill, men bare hvis det er flere som synes det/de gode

 

Forslag til PS3 spill:

 

Uncharted: Drake's Fortune

 

MotorStorm

 

Ratchet and Clank: Tools of Destruction

 

Burnout Paradise

 

Call of Duty: Modern Warfare

 

Metal Gear Solid: Guns of the Patriots

 

The Orange Box

 

Grand Teft Auto IV

 

Oblivion

 

Folklore

 

Det er det samme hvilket spill det er, bare du er fornøyd :)

 

Takk for alle anbefalinger og diskusjonsinnlegg!

Endret av RedZtone
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ratchet and Clank: Tools of Destruction er det spillet jeg har hatt det mest moro med. Herlig blanding av action/adventure/platform/skyting.

 

Motorstorm var veldig moro og, samme med uncharted. Heavenly sword har jeg nettop kjøpt, det virker ganske kult.

 

Ellers er tekken 5 til ps3 et must.

Lenke til kommentar
Uncharted er et utrolig bra adventure spill. Bra grafikk, bra historie, nå også støtte for trophies om det skulle være av noe interesse. Enda et pluss er at det nå finnes i platinum til en rimelig penge. Jeg har runnet det 4 ganger nå uten å kjede meg. Vil gi det kjapt en 9/10.

 

Jeg lånte Uncharted av en kamerat og har runnet det, men det var før jeg kunne skaffe trophies :thumbup:

Jeg synes også at det er sykt bra :D , men jeg likte ikke helt de spanjolene som var med :ohmy: ..hehe

Lenke til kommentar

Burnout Paradise må du få deg. Gatekjøring med de råeste fiktive bilene som finnes i en helt åpen by.

 

Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction: Noe av det beste som finnes til PS3. FÅ DEG DET!!!

 

Uncharted: Drakes Fortune - Mulig et snev bedre enn R&C, sørg for at det står på hylla!

Lenke til kommentar

Du har tre utrolig gode kandidater her.. (Ikke motorstorm) Alle 3 rocker, så det hele avhenger av hva slags spill du er ute etter nå!

Har rundet alle 3, og alle er sterkt å anbefale! :)

 

COD4 er også å anbefale, men ikke så altfor ulikt BF:BC i bunn og grunn...

 

Skate er også ett av yndlingsspilla mine denne generasjonen, bare kjøre rundt og trikse er en god følelse! :)

 

MGS4 om du har spilt noen MGS spill før, jeg ble ikke fanget.. gir det en nye sjangse om en stund tenker jeg..

 

The Orange Box, er jo mye valutta for pengene! Selv om PS3 versjonen ikke er den aller beste (litt mye loading), men absoulutt en god pakke! :)

 

Men, om du skal ha ett nytt vil jeg nok anbefale ett av de tre du har nevnt! :)

Lenke til kommentar

MGS4 er utrolig gøy om du er kjent med MGS-serien, og en ganske kompleks historie.

GTA IV er bare ett sjukt fett spill, utrolig med ting å gjøre og uhyre realistisk til tider. Virkelig verdt pengene.

Uncharted er et utrolig underholdende spill, men er altfor kort. Runna på det på 10-12 timer, men hvis du får det for under 300 kroner hadde jeg slått til for litt lørdagsunderholdning.

Lenke til kommentar
MGS4 er utrolig gøy om du er kjent med MGS-serien, og en ganske kompleks historie.

GTA IV er bare ett sjukt fett spill, utrolig med ting å gjøre og uhyre realistisk til tider. Virkelig verdt pengene.

Uncharted er et utrolig underholdende spill, men er altfor kort. Runna på det på 10-12 timer, men hvis du får det for under 300 kroner hadde jeg slått til for litt lørdagsunderholdning.

 

Jeg runna Uncharted på 10 timer eller noe da jeg lånte det. Jeg tror han jeg lånte det av hadde runna det på 7 timer den første gangen eller noe :new_woot: Sykt!

 

Det går ann å få tak i Uncharted for 164 kr uten frakt, på nettet :cool:

Lenke til kommentar
MGS4 er utrolig gøy om du er kjent med MGS-serien, og en ganske kompleks historie.

GTA IV er bare ett sjukt fett spill, utrolig med ting å gjøre og uhyre realistisk til tider. Virkelig verdt pengene.

Uncharted er et utrolig underholdende spill, men er altfor kort. Runna på det på 10-12 timer, men hvis du får det for under 300 kroner hadde jeg slått til for litt lørdagsunderholdning.

 

Jeg runna Uncharted på 10 timer eller noe da jeg lånte det. Jeg tror han jeg lånte det av hadde runna det på 7 timer den første gangen eller noe :new_woot: Sykt!

 

Det går ann å få tak i Uncharted for 164 kr uten frakt, på nettet :cool:

 

Faktisk £14.99 for Uncharted og Ratchet & Clank hos play.com (frakt inkludert)

Endret av lavik
Lenke til kommentar
MGS4 er utrolig gøy om du er kjent med MGS-serien, og en ganske kompleks historie.

GTA IV er bare ett sjukt fett spill, utrolig med ting å gjøre og uhyre realistisk til tider. Virkelig verdt pengene.

Uncharted er et utrolig underholdende spill, men er altfor kort. Runna på det på 10-12 timer, men hvis du får det for under 300 kroner hadde jeg slått til for litt lørdagsunderholdning.

 

Jeg runna Uncharted på 10 timer eller noe da jeg lånte det. Jeg tror han jeg lånte det av hadde runna det på 7 timer den første gangen eller noe :new_woot: Sykt!

 

Det går ann å få tak i Uncharted for 164 kr uten frakt, på nettet :cool:

 

Faktisk £14.99 for Uncharted og Ratchet & Clank hos play.com (frakt inkludert)

 

De har også MotorStorm og andre spill til samme pris :!:

 

Det var veldig billig :D , det er vel ikke noen form for toll når det er så billig vel?

 

Vet noen om Soul Calibur IV er noe bra?

Endret av RedZtone
Lenke til kommentar
Jeg har skaffet meg Uncharted, Ratchet and Clank ToD og Heavenly Sword til PS3, og God of War CoO, Lumines 2 og Everybody Golf til PSP. De tre siste gave jeg 200,- totalt ;)

 

Så nå mangler jeg bare PS3 og PSP :tease:

 

Ellers så kan jeg anbefale GTA IV på det sterkeste. Et av de få jeg har prøvd.

 

Har du ikke PS3 og PSP?

Lenke til kommentar
@RedZtone':

Nope, ikke ennå :p

Men håper i nærmeste fremtid :)

 

:D Det er bare å glede seg :thumbup: PS3 er genial!

 

Selv er jeg foreløpig ikke helt fornøyd med PSPen min(1½/2 måneder gammel), det er antagelig fordi jeg ikke har mer enn et spill og fordi jeg ikke har funnet "det perfekte PSP spill" enda :(

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Da har du ikke spilt Crisis Core! :)

Det spillet jeg kjøpte meg en PSP for i utgangspunktet, men da den ble stjålet 1 måned før release var jeg gretten, før jeg kjøpte meg en ny og nøt spillet! :)

(dog, jeg er en gammel die hard FFVII-fan, kan uansett anbefales!)

 

ellers er jo GOW et herlig psp spill, samt begge GTA spillene!

Jeanne D'arc er også herlig, nydelig rpg etter min mening.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...