Bruker-93156 Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 (endret) Dere skjønner vel hva meningen er, legg ut bildene dere har tatt på dagens walk. Ikke lag ny post for hvert bilde, ha med hvor det er fra, ha med personer på bildet om mulig, og hold dere under 1000px på lengste side, ingen som trenger noe mye større... Om det var uklart, det er ment som en samletråd fra hele norge, evt om noen har vært andre steder enn i norge så kan det også legges ut. Endret 23. august 2008 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 23. august 2008 Forfatter Del Skrevet 23. august 2008 Hos japanphoto er det Chris300 som kommer fornøyd ut av kassa med en ny manfrotto monopod, og han andre er bidz Ja, fra alle stedene... Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Haha. Digga fisking forbudt bilde. Er ikek hjemme nå så linker de jeg har på flickr. Var ikke på photowalken mer enn en time pga trening. Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Jævla Bra bilder Marius... kult med din lille touch på bildet av bidz... en bevist og en ikke...! Utrolig kult fiskebildet ditt... Er ikke like fornøyd med egne bilder idag æ da men....... Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 (endret) Utrolig kult fiskebildet ditt... Er ikke like fornøyd med egne bilder idag æ da men....... :!: Enig. Prøvde den fisking-kombinasjonen jeg også, men jeg fant ikke den rette vinkelen for å få inn skilt og fisker samtidig... RandiA PS. Dette skal ikke på Flickr: Shit-Fotografering PS.2: Har hørt om shit-fiske ja, men ikke shit-fotografering... :!: Endret 23. august 2008 av RandiA Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Kan jeg godt forstå... Litt bilder, men som sagt ikke fornøyd. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 23. august 2008 Forfatter Del Skrevet 23. august 2008 Takk, glemte shit-bra-bildet jeg, kan legge inn etterpå... Når jeg tenker meg om så tror jeg fanden ikke det var jegsom knipsa bildet av bidz. Tror det kanha vært deg chris, for jeg husker du holdte det da jeg skifta film... Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Hehe... Stemmer det.... Er ikke sikkert bidz syns bilde var like kult da... (sorry bidz!!) Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 23. august 2008 Forfatter Del Skrevet 23. august 2008 Too bad Lenke til kommentar
bjornast Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Disse pluss de tre jeg har lagt ut på flickr er vel de 13 (av i overkant 200) bildene jeg ble mest fornøyd med. Lite etterbehandling. Justert WB, fargemetning, levels og kontraster + cropping på de fleste bildene, ellers så er det ikke noe hokus pokus. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 23. august 2008 Forfatter Del Skrevet 23. august 2008 Optikerbildet ble dritbra, men sarvelig bokeh Lenke til kommentar
bjornast Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Heh, teknisk er det vel myyye som kunne vært utført bedre på de fleste bildene mine, men akkuat optikerbildet gir jeg litt blaffen i. Syntes det var litt morsomt da jeg tok det, og det er gøy å se jeg ikke var helt på bærtur Lenke til kommentar
bidz Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 (endret) Aherm, fint bilde! Og det heter Canon ikke Crap Jeg får vel sette i gang å etterbehandle litt jeg også, det ble ikke mye bra fra i går gitt - men skal da få til noe Endret 24. august 2008 av bidz Lenke til kommentar
bidz Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Her er noen av bildene jeg tok fra fotowalken i Trondheim: Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 (endret) Tydelig at dere har hatt en fin tur i Trondheim. Det hadde vi i Oslo også. Her er noen av mine bilder: edit: Flere bilder på flickr. Tom Endret 26. august 2008 av tomsi42 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Likte det sykkel-bildet ditt Tom, kjempeflott det. RandiA Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 24. august 2008 Forfatter Del Skrevet 24. august 2008 Vil bare minne om at det arrangeres treff i Trondheim i denne tråden foo de som er interesserte. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Noen av mine bilder fra "walken". (Det ligger 38 ute på "min" Flickr). Hvis det er personer på bilder som ikke ønsker offentlighet, så gi meg en PM. RandiA Velutstyrt Nærfotogtafering I siste liten Lenke til kommentar
Blippblopp Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Skal jeg anmelde dere tro.....? Bestikkelser mottas! Hilsen en som jobber i Jernbaneverket, Trondheim. Anbefaler dere å holde dere unna sviller, pukk, skinner og utstyr nær jernbanesporet. Pkt 1: Det er FARLIG! Husk, nye tog er nesten lydløse mot skinnene. Du hører ikke at de kommer. Pkt 2: NSB og Jernbaneverkets personell anmelder slikt umiddelbart. Politiet tar slike saker alvorlig. Til neste gang: Ta kontakt med Jernbaneverket for guidet tur med egen sikkerhetsmann! Og helt til slutt: Mange flotte bilder! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå