Meh. Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 (endret) Jeg tenker jeg kanskje skal kjøpe meg ny mobil snart, men jeg er ikke sikker på hvilken Jeg har jo visse kriterier: Merke: (Helst) Ikke Nokia Pris: Kommer helt ann på mobilen WiFi: Hadde vært et fint pluss i hvertfall 3,5 mm lydutgang: Ja, helst innebygd Kamera: Minst 1 megapixler (helst 2) Mp3-spiller: Er et must(,hvis jeg ikke burde jeg skaffe meg mp3-spiller for seg da?) 3G: Ikke så veldig viktig (unntak: iPhone3G) Radio: Er ikke et must, men alltid greit å ha Bluetooth: Ja Forslag: SE W980 SE W350i LG KM380 iPhone/iPhone 3G Hvis noen selv har en av disse telefonene, vil jeg gjerne vite litt om hvordan de er i bruk og om dere er fornøyde eller ikke. Det ser jo ut som om "lokket/flippen" fort knekker på SE W350i og LG KM380, men hva vet vel jeg... Dere kan godt si ifra om dere har andre forslag til mobil En annen ting er lydkvaliteten, hvilket merke/produkt er best på det? Endret 17. september 2008 av RedZtone Lenke til kommentar
Leffsa Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 iPhone er morsom å bruke og har veldig god lydkvalitet, et annet spørsmål er vel den stive prisen. Den har da dårlig batterivarighet, så den må nok lades minst en gang hver dag. Det kommer vel ann på hvor mye du bruker musikkspiller og andre ting. Jeg har ikke noe erfaring med de andre, men vet at SE ikke har innebygd 3,5mm jack men et vedlagt adapter med tilgangen. Lydkvaliteten har jeg ikke hørt på noen andre enn iPhone. Er det en grunn til at du absolutt ikke skal ha Nokia? De har et par rimelige musikk-telefoner, også med vanlig minijack. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 24. august 2008 Forfatter Del Skrevet 24. august 2008 iPhone er morsom å bruke og har veldig god lydkvalitet, et annet spørsmål er vel den stive prisen. Den har da dårlig batterivarighet, så den må nok lades minst en gang hver dag. Det kommer vel ann på hvor mye du bruker musikkspiller og andre ting. Jeg har ikke noe erfaring med de andre, men vet at SE ikke har innebygd 3,5mm jack men et vedlagt adapter med tilgangen. Lydkvaliteten har jeg ikke hørt på noen andre enn iPhone. Er det en grunn til at du absolutt ikke skal ha Nokia? De har et par rimelige musikk-telefoner, også med vanlig minijack. Liker ikke Nokia, er ikke helt min stil ...også er det så vanlig med nokia, jeg vil heller ha en som ikke alle andre har Lenke til kommentar
Leffsa Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Om penger ikke hadde vært noe problem hadde jeg gått for iPhone for lenge siden^^, Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Du vil ha noe ikke alle andre har, og så vurderer du iPhone? iPhone har foresten ikke bluetooth heller. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 24. august 2008 Forfatter Del Skrevet 24. august 2008 Om penger ikke hadde vært noe problem hadde jeg gått for iPhone for lenge siden^^, Du vil ha noe ikke alle andre har, og så vurderer du iPhone? iPhone har foresten ikke bluetooth heller. Jeg har vurdert iPhone en stund, men tar litt tid å spare... og jeg vil helst ha telefonen kjappt Hvis du lurer på hvorfor så kan du se her Hææ?? Er det liksom ikke bluetooth på iPhone?? Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Nei, den har i praksis ikke bluetooth selv om det står på spesifikasjonsarket at den har det. Eller for å si det på en litt annen måte: Bluetooth funksjonen i iPhone kan ikke brukes til noe fornuftig som å sende filer til andre. Ganske sprøtt eller hva? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 24. august 2008 Forfatter Del Skrevet 24. august 2008 (endret) Nei, den har i praksis ikke bluetooth selv om det står på spesifikasjonsarket at den har det. Eller for å si det på en litt annen måte: Bluetooth funksjonen i iPhone kan ikke brukes til noe fornuftig som å sende filer til andre. Ganske sprøtt eller hva? Det var litt tragisk Jeg lurer på om noen har Sony Ericsson W980 Jeg vil vite hva dere synes om telefonen og om dere er fornøyde, eller ikke Takk for svar! Endret 25. august 2008 av RedZtone Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 27. august 2008 Forfatter Del Skrevet 27. august 2008 (endret) Er det en grunn til at du absolutt ikke skal ha Nokia? De har et par rimelige musikk-telefoner, også med vanlig minijack. Det er lenge siden jeg har brukt Nokia, det er ikke mange Nokiaer jeg ikke misliker, men Nokia 5310 Red og 5610 Red er ikke så ille Endret 30. august 2008 av RedZtone Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 17. september 2008 Forfatter Del Skrevet 17. september 2008 Nå har jeg bestillt en LG KF700 fra Tele2.no, er ikke en musikkmobil, men den gjør nok nytten. Jeg får heller kjøpe en mp3/mp4-spiller senere hvis jeg får lyst til det Jeg får vel si at denne tråden er avsluttet nå, med mindre noen har noe å si om LG KF700. Takk for alle svar, og all hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå