Gå til innhold

[LØST]Hjelp - Den store putejakten!

Wabby

Anbefalte innlegg

Heisann,

etter å ha vært på tur til Tyskland så har ei vennine av meg blitt forelska i ekstra store soveputer. Og siden det nå nærmer seg bursdagen hennes så tenkte jeg å få tak i en slik en til henne.

Puta var av type fluffy og stor (nesten 1x1 meter). Den virka veldig stor, men når du slang hodet på den så bare *poff* drukna du nesten i den... :p

Vet ikke heeeelt hvordan jeg skal forklare det, men håper dere forstår.

Hvor finner jeg slike i Norge?

Endret av Wabby
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Flere svar tilbake:

Clarion Hotel Ernst (i Kr.sand) - Har ikke

Hotel Norge (i Kr.sand) - Har ikke

Men jeg har fått et navn på et annet hotell i Oslo som sies at de har 70x100 puter for salg (vanlig er 50x70cm)! Har sendt mail til dem nå og avventer svar.

Dersom det er sant så er dette puter som er 30cm bredere enn vanlig og 20cm lengre! Dette kan se ut til å være puta jeg leter etter!! :)

Lenke til kommentar

I haz pute!!!

Fikk den hos Clarion Hotel Royal Christiana i Oslo :) Kjøpte pute og 2x putetrekk. Den puta var svær!! Eneste jeg kan si.

Prisen var overkommerlig også, ca 550,- for alt.

Kan sikkert bestilles direkte fra produsent og, men jeg er i allefall happy!

Lenke til kommentar

Trekker var nøytralt hvitt med lysegrå border rundt. Deilig glatt stoff. Sikkelig 5-stjerners :)

For å si det slik, når hu fikk puta igår så falt den ikke bare bra i smak hos henne, men også hos søstra, mora og resten av bygdenaboene...

Alle lurte på hvor jeg kjøpte den og hva den kosta... Noe jeg ikke fortalte, da jeg syns det er feil å si slikt om gaver. Også liker jeg å terge dem litt, de er alltid litt sånn at dersom den ene har kjøpt noe fett så må den andre også ha det. hahahaha

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...