jr77 Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 (endret) Hei, er i ny jobb, og skal kjøpe inn skanner til kontoret. Bruksområder: - skanne dokumenter - skanne brosjyrer/plakater (som ofte har bilder/illustrasjoner på forsida) - skanne bilder (ikke negativ/lysbilder) Vi snakker ikke om store mengder dokumenter, så en dokumentskanner som tar mange sider på kort tid er ikke noe must. Skanneren må kunne skanne til e-post/PDF. Noen som kan hjelpe meg med tips? Makspris 5-6.000. Endret 19. august 2008 av jr77 Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Kjøpte meg en Epson Perfection 4490 Photo A4 Skanner for et par år siden og er fornøyd med den. Anbefales Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Kjøpte meg en Epson Perfection 4490 Photo A4 Skanner for et par år siden og er fornøyd med den. AnbefalesDen er erstattet av Epson V500 forøvrig, men 4490 fås fremdeles. Begge er meget gode scannere. Til innscanning av bilder og dokumenter trenger du ikke noe mer, men det finnes også en Perfection 4490 Office som leveres med dokumentscanner. Koster uansett mindre enn budsjettet ditt, og forenkler innscanning av flersiders dokumenter betraktelig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå