D3m0ns0ul Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Var ikke helt sikker på hvor jeg skulle plassere dette emne men men til saken.. Jeg prøver og finne 1 år online på xbox360 siden når jeg har 3 månder funker det ikke og spille online av en eller annen grunn. Men prøver og finne et billigt et på finn.no men klarer ikke og komme fra til det jeg vil . Noen tips til dvs. søk på finn.no ? som titl på søket. Vis dere vil vite erroret som kommer må dere vente til i morra for jeg legger meg nå , men skriv vis dere vil ha det da. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Det er nok ikke så mange som selger Xbox Live Gold medlemskap på finn, qxl, zett osv. Det er både billigere og enklere å kjøpe det med VISA via Xbox Live. Lenke til kommentar
worthy Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 ebay funker utmerket til disse 12 måneder + 1 månede kortene, koster ca 250-300 kroner for et sånt kort der. Så fremst du kjøper fra en selger med helst over 3000+ god rep så er det ikke noe stress. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Koster vel 270kr på Elkjøp/Lefdal så ser ikke store poenget. Lenke til kommentar
Typho Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Jeg fornyet nettopp abonnementet mitt med 13 måneder for ca. 260kr ved å kjøpe fra denne siden. Jeg leste en tråd på Avforums.com der det var mange som var fornøyde og bestemte meg for å prøve Avforums.com: Xbox live 12 + 1 month £24.99 Du kan betale med Google checkout eller Paypal. Fikk koden tilsendt på e-mail etter ca. 1 time. Så jeg er hvertfall kjempefonøyd med denne selgeren! Lenke til kommentar
bokfinn Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Det var da ikke så billig, jeg kjøpte 12mnd for 99,- jeg (når jeg tenker meg om så var det faktisk 24 mnd for 198,-) hehe Lenke til kommentar
worthy Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 449,- tok vi når jeg jobbet på Lefdal for 12 måneders kort, har prisen virkelig sunket så fort? Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Takk for link, Typho... Betalte nettopp *venter spent på mail med kode* Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Det var da ikke så billig, jeg kjøpte 12mnd for 99,- jeg (når jeg tenker meg om så var det faktisk 24 mnd for 198,-) hehe Link or didn't happen. Hva er poenget med å poste slikt hvis ikke du forteller hvor du kjøpte det? Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Koster vel 270kr på Elkjøp/Lefdal så ser ikke store poenget. Billigste 12 måneders live gold som er å finne på prisguide.no er 449 hos absoluttspill. Ser at lefdal tar 199 for 3 mpneder, så jeg tviler sterkt på om de har 12 måneders til 270. Forøvrig så støtter jeg forslagene fra folk om at 12+1 kort fra ebay.co.uk nok er det billigste. Får stort sett koden i mail innen en time etter at man har betalt, så det er gjerne raskere enn å fly i butikken og. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Koster vel 270kr på Elkjøp/Lefdal så ser ikke store poenget.Billigste 12 måneders live gold som er å finne på prisguide.no er 449 hos absoluttspill. Ser at lefdal tar 199 for 3 mpneder, så jeg tviler sterkt på om de har 12 måneders til 270. Jeg tar selvfølgelig feil her, må rette meg selv litt nå. Jeg tenkte på de kortene med 2100MS Points når jeg skrev. Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Fortsatt ikke fått min kode enda, til tross for at han sier overalt at han sender ut koder 5-6 ganger i døgnet... Men, men, kanskje han har mer liv enn det virker som om... gir han litt tid til... Lenke til kommentar
Typho Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 (endret) Jeg fikk hvertfall min innen en time, men dette var på ettermiddagen. Det kan jo hende han er på jobb om dagen Men den kommer sikkert om ikke så lenge ps. har du sjekka om den har havnet i spam mappa hvis du har et spamfilter? Endret 19. august 2008 av Typho Lenke til kommentar
bokfinn Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Det var da ikke så billig, jeg kjøpte 12mnd for 99,- jeg (når jeg tenker meg om så var det faktisk 24 mnd for 198,-) hehe Link or didn't happen. Hva er poenget med å poste slikt hvis ikke du forteller hvor du kjøpte det? Min lokale expert hadde ryddesalg i gamle xbox spill (og der lå det 2 pakker med xboxlive à 12 mnd som var til den gamle xboxen). Fungerte faktisk like bra på xbox 360 Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 ps. har du sjekka om den har havnet i spam mappa hvis du har et spamfilter? Jupp, er obs på den... Fortsatt ingen kode Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Det var da ikke så billig, jeg kjøpte 12mnd for 99,- jeg (når jeg tenker meg om så var det faktisk 24 mnd for 198,-) hehe Link or didn't happen. Hva er poenget med å poste slikt hvis ikke du forteller hvor du kjøpte det? Min lokale expert hadde ryddesalg i gamle xbox spill (og der lå det 2 pakker med xboxlive à 12 mnd som var til den gamle xboxen). Fungerte faktisk like bra på xbox 360 Jøss. Kult! Ikke noe man kan regne med å støte på igjen med andre ord Lenke til kommentar
Typho Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 ps. har du sjekka om den har havnet i spam mappa hvis du har et spamfilter? Jupp, er obs på den... Fortsatt ingen kode Da ville jeg ha sendt en mail og etterlyst koden. Så ordner de sikkert opp Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 (endret) Fikk kode nå. Trykket den inn 3 forskjellige steder på Xbox Live, uten å få den til å fungere (Trippel-sjekket hver eneste gang om jeg skrev inn korrekt). Hvor fikk du den til å virke, Typho? Har det noe å si om man har lagt inn VISA-kort informasjon på live? Konflikt vedr. payment-type? Har det noe å si at man fortsatt har Live, dvs at jeg fortsatt er på min første gratismåned som fulgte med Xboxen...? EDIT: Sendte inn via problem-code-form til fyren. Fikk tilbake ny kode (som funket fint), samt en beklagelse. Han hadde sendt samme kode til to stk. 256 kroner for 13 måneders live-medlemskap er ikke værst det... Endret 19. august 2008 av J-Core Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Hvordan kan han selge disse kortene så billig? Lenke til kommentar
Typho Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Fikk kode nå. Trykket den inn 3 forskjellige steder på Xbox Live, uten å få den til å fungere (Trippel-sjekket hver eneste gang om jeg skrev inn korrekt). Hvor fikk du den til å virke, Typho? Har det noe å si om man har lagt inn VISA-kort informasjon på live? Konflikt vedr. payment-type? Har det noe å si at man fortsatt har Live, dvs at jeg fortsatt er på min første gratismåned som fulgte med Xboxen...? EDIT: Sendte inn via problem-code-form til fyren. Fikk tilbake ny kode (som funket fint), samt en beklagelse. Han hadde sendt samme kode til to stk. 256 kroner for 13 måneders live-medlemskap er ikke værst det... Godt å høre at det ordnet seg Og det var bra å få vite at han ordner opp etter seg også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå