Knott^ Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Hei Jeg lurte på om jeg kan slå sammen partisjonsdisk D: Med systemdisk C: uten å reinnstalere vista o.l. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Ja det går an. Men du må bruke penger på å kjøpe et fungerende program (anbefaler Paragon v 9.0). Bruker du noe freeware greier eller symantec partition magic bør du være forberedt på at det går skeis og du må reinstallere hele OSet. Btw:Partition Magic 8.x (symantec) funker ikke på Vista overhode , det ødelegger boot etter partisjons operasjoner. Lenke til kommentar
Knott^ Skrevet 18. august 2008 Forfatter Del Skrevet 18. august 2008 (endret) Ja det går an. Men du må bruke penger på å kjøpe et fungerende program (anbefaler Paragon v 9.0). Bruker du noe freeware greier eller symantec partition magic bør du være forberedt på at det går skeis og du må reinstallere hele OSet. Btw:Partition Magic 8.x (symantec) funker ikke på Vista overhode , det ødelegger boot etter partisjons operasjoner. Har nå kjøpt meg Paragon Partition Manager v9 0 Professional Vista Compatible, for det er den? Er det noen guider hvordan man gjør akkurat det jeg skrev i sted? Endret 18. august 2008 av Knott^ Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Det er en "wizard" i programmet som er super enkel å bruke. Dette er versjonen jeg tenker på : Partition Manager 9.0 Personal http://www.paragon-software.com/home/pm-pe...l/features.html Merk at Harddisk Mamager Suite 2008 inneholder ikke "merge" funksjon , kun i PRO versjonen av den. I denne gjennomkjøringen er F: merget sammen med D: (alt blir til D:) Innholdet av F: er lagt i en mappe under D: som blir hetende "merged_partition_content". En billigere løsning for deg ville være å bruke Vista sin expand av C: sin mulighet. Bakdelen med den er at du må slette alle filer og hele D: partisjonen ( dvs kopiere alt ut til ekstern disk eller noe på forhånd). Deretter bruke Vistas feature til å øke C: til å inkludere upartisjonert plass. Lenke til kommentar
Knott^ Skrevet 18. august 2008 Forfatter Del Skrevet 18. august 2008 Har fått fiksa det Takk for tips om program, all ære til deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå