Galexon Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Hei Skal bygge egen PC. Lurer litt på å gjøre det gjennom komplett. Det jeg lurer på er om noen kan si meg litt om hvilke komponenter jeg har behov for? Jeg skal selvsagt si litt om min PC-bruk, og mine ønsker. Jeg ønsker en PC som er god til å spille nye spill på, hvor jeg kan ha flott grafikk, og hvor det sjeldent forekommer "lag". Utover dette må den kunne jobbe raskt med de fleste oppgaver. Hva tenker dere? Selv har jeg tenkt litt på en PC med lignende komponenter: - 4GB RAM - Quad eller Duo? (Hva bør jeg velge?) - SLI-Hovedkort - 2x 9800 GTX (Bra til spilling?) På forhånd takk for alle svar! Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Finnes en drøss av tråder om kjøp av PC, ta en kikk i noen av dem og kom tilbake med en handlevogn i f.eks prisguiden. Hw.no har også anbefalinger i forskjellige kategorier, komplett og netshop har også topp spesifiserte maskiner som du kan ta en kikk på. Jeg ville sett på DinSide maskinen fra netshop, så slipper du å bygge selv. Til spill trenger du ikke Quad, ville droppet tanken om SLi og 9800GTX. Det er lite poeng i å sette opp en handlevogn uten å vite hva du har å rutte med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå