elektroboy Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Skal ha sex med jenta mi nå snart. Men det jeg lurer på..er det lurt å spørre om hun går på P-piller føre vi begynner? Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Det kan jo være lurt å avklare i fht prevensjon, ja. Syns du det er pinlig å spørre, så er det bare å begynne å trekke på et kondom. Stopper hun deg, flott, gjør hun det ikke er dere beskyttet likevel. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Ja, men husk kondom også. Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 17. august 2008 Forfatter Del Skrevet 17. august 2008 Takker for raskt svar Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Husk at bare kondom hjelper mot kjønnssykdommer o.l. Er du usikker på hvor hun har vært, bruk kondom. 1 Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 17. august 2008 Forfatter Del Skrevet 17. august 2008 Men er det lurt at hun bruker p-piller og jeg kondom..for at ikke det skal bli noe bolle i ovnen? Eller holder det med kondom? Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Ingenting er hundre prosent sikkert. Jeg har vært sammen med min kjæreste i noenår, og vi bruker begge deler. Hva som "holder" blir vanskelig å svare på, fordi som regel holder en av delene. Spørs bare hvor sikker du vil være. Spørs jo også litt på hennes og dine holdninger til abort, etc. Lenke til kommentar
Menial Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Alt hjelper! Jo mer beskyttelse, jo mindre sjanse. Husk sæddrepende krem^^ Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Det er lurt å spørre, ja. Er ikke noe flaut med det. Kondom holder så lenge den ikke sprekker. Lenke til kommentar
Daddlemannen Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Men er det lurt at hun bruker p-piller og jeg kondom..for at ikke det skal bli noe bolle i ovnen? Eller holder det med kondom? Som det har blitt sagt, ingenting er 100% sikkert, så desto mer prevansjon desto bedre. Er dere unge, så anbefaler jeg nasking, tafsing, sleiking og suging. (Du skal ikke slutte med det selvom du velger å penetrere henne, hehehe) Husk at i kampens hete, vil du bli enormt opphisset, og kanskje få veldig lyst til å dra av den dumme kondomen, men ikke gjør det. Det vil koste deg mange fortvilelser for noen stakkede sekunders lykke. :] Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Går hun på p-piller kan man vell drite i kondom? P-piller blir sagt skal väre 100% sikker. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Selvsagt, men da bør man være sikker på at den andre parten er fri for seksuelt overførbare sykdommer. Man er ikke hundre prosent beskyttet mot graviditet selv om man bruker både kondom og p-piller. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Hvis du klarer å lage unger når det er både p-piller og en kondom i bildet. Har du sinnsykt uflaks, gode svömmere og slurving ved bruk av pillene. Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 P-piller blir sagt skal väre 100% sikker. det eneste som er 100% med det utsagnet der, er at det er feil. Det er utallige kvinner som blir gravide selv om de bruker p-piller. Leste for ikke lenge siden om en kvinne (i england om jeg ikke husker feil) som først ble gravid når hun var på p-piller, så når hun var på p-sprøyte, og til slutt når hun var på p-stav. Jo yngre jenta/kvinnen er, jo mindre effektiv vil pillene være. Så det er alltid lurt og bruke kondom, ikke bare for og forhindre graviditet, men også sykdommer. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 (endret) Det er nå ikke så forferdelig langt unna 100%. Det er vel 99,5% elns. Det finnes vel alltid kvinner som ikke påvirkes i veldig stor grad av de hormonene piller, sprøyta eller staven tilfører. Det kommer aldri til å være 100% sikkert, men det er jo lite vits i å drive skremselspropaganda som får det til å virke som det knapt er 50% sikkert. Endret 17. august 2008 av bazukh Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Kjenner til flere par som har fått unger selv om damen har gått på pillen, så hvis du er redd for unger så anbefaler jeg avholdenhet. Det er det eneste som garantert kan redde deg fra å bli far. Lenke til kommentar
Dark Fire Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Huff. Er det veldig slemt av meg å le? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Dama te en kompis klarte bli gravid to ganger, til tross for både p-piller og kondom. Så ja, shit happens. Skal man være 100% sikker på å unngå hele greia, må man holde seg unna. Eller evt. kun ha sex med samme kjønn. Lenke til kommentar
Gjest Guest_meg_* Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Hehe, spurte jenta jeg traff på forrige fest 7 minutter inn i akten jeg ;o Så kan være greit å få avklart det på forhånd. Jeg var heldig da. Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Å herregud så mye dumme svar:p P-piller, kondom og sæddrepende krem?? Hahaha xD Dama bruker p-piller, og vi bruker ikke noe annet enn det. Drit i sæddrepende krem, de er hvertfall tull Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå