Core2Dude Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 (endret) Retard Gaming er en klan som spiller foreløpig i TrackMania Nations Forever og Call of Duty 4. Vi er kun 3 medlemmer i hvert spill og ønsker å rekrutere flere gode spillere. Vi har foreløpig ingen seriøse formeninger med klanene, men satser på at det kan bli noen klankamper og slikt etterhvert Vi jobber med å sette opp servere i spillene. Om dere er interresert kan dere søke om medlemskap på retardgaming.diskusjonsforum.no Dere kan også adde meg på msn: [email protected] dersom dere har spørsmål eller vil ta nærmere kontakt. Og selvfølgelig, post så mye dere vil i denne tråden :!: Endret 14. august 2008 av Core2Dude Lenke til kommentar
Core2Dude Skrevet 19. august 2008 Forfatter Del Skrevet 19. august 2008 Ingen interresert? Lenke til kommentar
Cpt. Abusive Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 har spilt en del COD4 skulle gjerne vært med i klanen, men jeg måtte reinstallere det, også hadde jeg mista key-koden... Lenke til kommentar
Core2Dude Skrevet 22. august 2008 Forfatter Del Skrevet 22. august 2008 har spilt en del COD4 skulle gjerne vært med i klanen, men jeg måtte reinstallere det, også hadde jeg mista key-koden... Synd! Er sikker på at du ville blitt er ekte Retard Gamer medlem Vi søker altså fremdeles spillere i Trackmania nations forever og CoD4! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg