Gå til innhold

Burnout Paradise Bikes (uteuteuteUTE NÅÅÅÅ)


S-r-ex

Anbefalte innlegg

Jadda, Criterion skuffer ikke! De ga oss Bogart med masse fixes. De ga oss Cagney med to nye biler, nye skins til Inferno Van og Racing Oval Champ, flere fixes, 70 timed challenges, ingame music på PS3, noen modifikasjoner på Airfield, jatt-jatt-jatt-jatt-jatt...Og nå kommer Bikes, tidligere kjent som Davis.

 

Bikes kommer som ikke uventet....med motorsykler. Vi starter med to sykler, FV1100, en "streetbike" og den Japanske raceren Firebird. Det vil komme race og 70 challenges, 35 av dem timed spesifikt for syklene,, og nye vil sannsyneligvis låses opp på samme måte som bilene ved å vinne løp.

 

Videre vil vi få natteskjøring. Det er ikke gått inn spesifikt hva dette er, men "Midnight Routes" er nevnt. Sammen med natten vil vi få vær. I tillegg til sola vet vi at vi får i det minste se tåke, men regn kommer helt sikkert, og om været påvirker underlaget, kan et snøfall sende hele franskegjengen som har invadert topp 10-lista på PS3 i ranking!

 

Til slutt, en link til Criterions PlayStation Blog-artikkel på hjemmesiden deres:

http://criteriongames.com/article.php?artID=339

 

Og Bikes kommer neste måned, en eller annen gang om alt går etter planen.

 

EDIT: DEN ER GRATIS!!! Står i artikkelen, "...when they get the ==>FREE<== Burnout Paradise Bikes Pack next month"

Endret av S-r-ex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette spillet er det som har gitt meg mest valuta for pengene (regnet i timer moro pr. krone) siden jeg begynte å spille spill for 30 år siden...

Og også det eneste der jeg faktisk har fått postkort fra teamet bak spillet. :-)

Nattkjøring blir kult, hoppe fra Dead Man's Edge i mørket og håpe man treffer veien på den andre siden... ;-)

Lenke til kommentar

På min side er det vel bare Final Fantasy X som har gitt mer moro for penga (1200t+ for 299....)

 

Men i denne generasjonen er Paradise på langt det beste spillet i min samling. Og nå etter at vi har fått Cagney til å gi os enda flere timer morro og kjefting på idioter over nettet og med to store oppdateringer til, er Paradise verdt penga til de grader!

 

Men en ting jeg ikke fikk med først, er at når man krasjer på sykkelen, forsvinner føreren bare plutselig, mens sykkelen slenges bortover. Pussig, ja, men Criterion vil ha spillet tilgjengelig for alle, og selv et enkelt ragdoll-system som i Motorstorm kan bidra til å øke aldersgrensen...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

De to nye bilene er av en uforklart grunn tatt ned, og det diskuteres på Criterions forum om dette kan være at de gjør klar til Bikes på serverne, og siden bilene egentlig ligger på serveren (ikke spør...) er de tatt ned midlertidig. Men, Bikes er jo nå rett rundt hjørnet med kun en blogpost til før den kommer.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...