Gå til innhold

Forumtreff Oslo 26-30. August! Hiv dere med my fellow tads!

b-real

Hvilken av dagene passer for deg?  

53 stemmer

1. 1. Hvilken av dagene passer for deg?

• Torsdag 28.
      13
    • Fredag 29
      23
    • Lørdag 30.
      32

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp ordnet meg billetter sørover til "byen" så de sier så jeg lurer på om det er noen som har lyst til en liten gettogether fra den 26-30. August.

Det ble ikke av noe av treff før skolestart ser det ut som så jeg tar et initiativ til å få sammen et lite treff.

Hiver opp en poll og jeg ser gjerne at dere skriver hvem som er med eller ikke så skal en legge til en liten liste og slik som folket er vant til, mkay?

Deltagere:

• b-real
  • Wheelman
  • Olum
  • EdinhoBIH/jente_12
  • Vintermåne

Mulig deltagende:

• PepsiCo
  • bazukh
  • J@cob
  • Eplefe
  • chokke
  • mrbjoern
  • roberteh
  • Mad Wolf Magnux

Noen forslag til hva en skal gjøre? Fotball har en på en måte sommeren til egentlig og det har en allerde gjort. Er det ikke noe random sted i Oslo en kan dra og gjøre noe artig og spise etterpå?

Forslag til aktiviterer.

• Bowling
  • Peppes Pizza
  • Gudstjeneste
  • Spise på en av TGI-resturantene?

Tilbyr meg å stille opp på telefonen for engstelige foreldre. har du en eller flere av disse så send meg en pm for nummer.

Editlist: Har fjernet to alternativer i pollen, lagt til announcement også. Vil gjerne ha flere forslag på ting å gjøre.

Endret av B-Real
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Militærøvelse, typ fly-i-skogen-og-leke-villmann-mens-man-egentlig-bare-vil-være-hjem-istedet-for-å-fikle-med-primus øvelse.

Men men :shrug:

Og Bazukh, det hadde digget meg om jeg kunne skyldt på stor omgangskrets, men den gang ei.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...