Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Første møte - Hjelp?


Gjest Guest_amatør_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_amatør_*

Har hatt kontakt med en jente over internett/mobil i ett par år nå, og snakker om og møtes.

Har aldri møtt hun før eller noe.

 

Spørsmålet er derfor; Hva kan man finne på? Har ett ganske sterkt forhold til jenta, men samtidig ikke, siden jeg aldri har møtt hun.

Føler derfor det kommer til og bli rart og møtes.

Men som sagt; Hva kan vi gjøre for noe? Har ikke peiling for og være ærlig.

Og hvordan bør jeg oppføre meg o.l, med tanke på at jeg kjenner hun godt, samtidig som jeg aldri har møtt hun..

 

Andre tips og "triks" tas imot med stor takk.. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må være deg selv. Veit at det er klisjé til tusen, men det blir vanskelig å fortsette å vise en falsk side av deg selv hvis dere begynner å "henge" sammen. Finnes da mange ting man kan gjøre for å bryte isen. En tur på kino o.l. Og når isen er brudt så går nok ting mer av seg selv. Dere kjenner jo hverandre på en måte, og det er jo en grunn til at dere møtes. Dere må jo ha noe til felles. Tror dette skal gå bra.

Lenke til kommentar

Hehe.. Skjønner deg godt, har tenkt myye på dette..

Kommer til møte hun. Neste uke en gang. Kommer til og oppdatere her.

Fram til da, kommer jeg til og trenge all hjelp jeg kan få! Hehe.. :)

Lenke til kommentar

Deet du bør gjøre er å bryte isen med en gang du ser henne! å gå på kino kommer ikke til å hjelpe noe særlig, å sitte stille ved siden av hverandre i 2 timer for så å gå stille ut å si "den var bra synes jeg" er ikke noe god ice-breaker.. gi hun heller en stor klem med en gang du ser henne og si at du er glad for å endelig få møtt hun. så kan dere gå på en cafe og prate sammen, funker bra:)

noen tips: prøv å alltid ha noe å si, men ikke vær den som snakker hele tiden, og ikke spør for mye spørsmål.. si heller ting som fører samtalen videre.

 

En ting du ikke trenger å prøve på er voldtekt.

Funker sjelden på første date.

 

erfaringer?

Lenke til kommentar
Deet du bør gjøre er å bryte isen med en gang du ser henne! å gå på kino kommer ikke til å hjelpe noe særlig, å sitte stille ved siden av hverandre i 2 timer for så å gå stille ut å si "den var bra synes jeg" er ikke noe god ice-breaker.. gi hun heller en stor klem med en gang du ser henne og si at du er glad for å endelig få møtt hun. så kan dere gå på en cafe og prate sammen, funker bra:)

noen tips: prøv å alltid ha noe å si, men ikke vær den som snakker hele tiden, og ikke spør for mye spørsmål.. si heller ting som fører samtalen videre.

 

En ting du ikke trenger å prøve på er voldtekt.

Funker sjelden på første date.

 

erfaringer?

 

 

 

Ja. Heldigvis var jeg sterkere en han, så jeg kom meg unna før han kom seg inni.

Lenke til kommentar

Jenta har leilighet, forresten. Har snakka om å bare være der og se film..

Men hvordan gå frem, liksom?

Møtes en random plass? Føler det kommer til og bli evig rart, og stå der og møte jenta. Hva skal man si? Vær meg selv, ok.. Men alikavel, hva skal man si!? :( Redd for og skuffe eller dumme meg ut!

Ser for meg at det blir stille, svett og flaut! :shrug:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...