RasmusKRiis Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 (endret) Var på ferioe i en liten by utenfor Oslo, og var på en sykkletur og så denne låven eller hva det er og synes det var et bra motiv. Hva synes dere om det?? Endret 24. november 2008 av RasmusKRiis Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Et flott motiv som desverre faller igjennom på etterbehandlingen. Det første er at fargene er for kraftige, det andre er at horisonten er skjev (huset lener seg mot venstre). Jeg selv ville nok beskjært bildet noe i bunn og topp, samt venstre side. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Jeg synes dette er ganske lekkert, selv om fargene ikke virker helt naturlige for meg. Det virker som om du har gjort noe i etterbehandlingen som enkelte kan reagere mot, men jeg har tatt snillepillen min i dag. Det spørs hvor lenge virkningen sitter i. Lenke til kommentar
___ Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Jeg sliter litt med komposisjonen din. Dessuten er himmelen veldig utbrent. Som andre har nevnt er nok etterbehandling noe du burde bruke mer tid på. Werner Lenke til kommentar
Inc Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Bildet kunne vært rettet opp. Byggningen med sin farge var bra. Synes det var noe skarpe farger Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Bildet er egentlig ganske godt, men det virker oversaturert og overeksponert. Lenke til kommentar
sverrelerre Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 hiver meg på de andre innleggene her, i utgangpunktet et fint motiv, men fargene skjærer litt for mye i øynene slik jeg ser det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå