xzibiz Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Arbeidsloggen Skriv ein kommentar Lenke til kommentar
Joakimd Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Oi, en hel arbeidslogg (nesten) i en post. Har faktisk lurt på dette selv, hadde vært en fryd å få gjemt bort noen av ledningene. Harrylyset er også en bonus. Flott arbeidslogg, og genialt konsept! Lenke til kommentar
xzibiz Skrevet 10. august 2008 Forfatter Del Skrevet 10. august 2008 lys må me ha Men lednignene skal gjemmes bort i sidene. Men mangler stripsfester, så kommer senere. Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 kva er størrelsane på racket? Lenke til kommentar
xzibiz Skrevet 10. august 2008 Forfatter Del Skrevet 10. august 2008 utvendig mål er 61cm x 112cm, pluss den på toppen som er 6cm. Innvendig er det jo 19" rack i bredden, og lengden er fra festene i front og heilt bak er det 53cm. Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Hehe, jeg begynte faktisk på en sak(står i sig), ble aldri helt ferdig med den da jeg fikk skap Men 53cm i dybden blir fort lite, jeg har ihvertfall en god del utstyr som er over 53cm. Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 er ikkje 1U serverar opp mot 60cm+ da? Lenke til kommentar
xzibiz Skrevet 14. august 2008 Forfatter Del Skrevet 14. august 2008 Der e vel forskjellige størrelser på 1U rack kabinetter og. Men det eg har kjøpt, et 3U rack skap fra microplex: http://www.microplex.no/product.aspx?pid=E...K&mcat=c112 Som det står er 52,8cm dypt. Men det er fra tuppen framme til heilt bak, og 4-5cm av dei er bare håndtaka som stikker ut framme. Så er grei plass bak dette, men er jo veldig stor forskjell fra kabinett til kabinett. Men rackskapet er stort nok for meg. Så eg er fornøyd. Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Absolutt ikke ment som kritikk, og nå er jo endel av utstyret mitt uortodoks(sun osv), så 53 cm holder sikkert i massevis Lenke til kommentar
Bza Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Meget pent stykke arbeid. Hva med en vifte som suger inn kald luft i bunnen slik at du får litt "gjennomtrekk"? Lenke til kommentar
xzibiz Skrevet 12. september 2008 Forfatter Del Skrevet 12. september 2008 er planen det. men for tiden mangler eg hålsag for å lage hull uten å skade for mye. men det kommer. Lenke til kommentar
Bza Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Er det en 250mm vifte du skal ha i bunn, eller har du planlagt noe mindre? Lenke til kommentar
xzibiz Skrevet 12. september 2008 Forfatter Del Skrevet 12. september 2008 (endret) eg har to like 120mm vifter som står i toppen, + noen til så blir nok 120mm ja Har ei delta vifta og.., men di bråker jo noe inni "#¤!"¤#"¤. så blir nok ei passelige vifta der ja.., eller to.. EDIT: Har og vurdert vannkjøling på serveren.., er laga plass til radiator i toppen på rack skapet. Endret 12. september 2008 av xzibiz_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå