mikkiplp Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Jeg trenger en spille pc som drar nye spill. Jeg har skjerm og mus, skall bygge den selv :!: jeg har ikke mye peiling så trenger litt HJELP. jeg kann ikke gå over 7000kr, men haper jeg får en passe bra spille pc for den prisen Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 (endret) Her er en god PC til den prisen. Riktignok uten OS. Her har du hovedkort som støtter full båndbredde hvis du skal utvide med et ekstra skjermkort om du vil. Denne PCen gir masse ytelse. EDIT: Hvis du absolutt skal spare penger, kan du nedgradere til Intel Core 2 Duo E8400 og et P45-hovedkort. Endret 8. august 2008 av Knewt Lenke til kommentar
mikkiplp Skrevet 8. august 2008 Forfatter Del Skrevet 8. august 2008 takk, dette virker som en bra pc til den prisen Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Det ER en veldig bra PC til den prisen, men merk deg at den er uten operativsystem. Lenke til kommentar
mikkiplp Skrevet 8. august 2008 Forfatter Del Skrevet 8. august 2008 ja jeg så det, men finnes det nesten like bra hk til en annen pris Lenke til kommentar
mikkiplp Skrevet 8. august 2008 Forfatter Del Skrevet 8. august 2008 ma jeg ha 64-bit Lenke til kommentar
Stianbl Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Du må ikke ha 64-bit, men da kan du ikke kjøre mer enn ca 3,5gb minne. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 64-bit koster heller ikke mer enn 32-bit, så hvorfor ikke? Du kan spare en hundrelapp på et annet X38-hovedkort, men det i handlevogna er veldig bra. Hvis du VET at du aldri skal investere i et ekstra skjermkort, kan et P45-kort til 900 kroner være helt ok. Lenke til kommentar
Stianbl Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Jeg har vært veldig i tvil om hvilket kort jeg skal gå for, men har nå bestemt meg for ett P5E, som foreslått. Gå for det. og anngående 32 vs 64: jeg kommer til å gå for 64 bit, og 4 gb minne i første omgang (regner med 4 gb holder en god stund) Lenke til kommentar
mikkiplp Skrevet 8. august 2008 Forfatter Del Skrevet 8. august 2008 jeg får se hvor mye penger jeg får skrapt opp Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Nå fikk jeg opplyst i en annen tråd at dagens skjermkort ikke bruker X16 båndbredde i CF uansett. Da vil du klare deg med et P45-hovedkort, som f.eks Asus P5Q. Lenke til kommentar
Arne90 Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 kjøpte nesten identisk pc, men min kom på 12k :O brukte vel rundt 3k på HDD, men uansett. Kan anbefale de fleste komponentene der på det sterkeste, vil muligens revurdert strømforsyninga, har ikke hørt noe om denne og den bråker sikkert en del, ville gått for en mist strømforsyning, de koster kanskje en 100drings mer. Er nok et bra HK, men det hadde kanskje vært greit å kjøpe et fremtidsretta med ddr3 støtte? Er snakk om rundt 100 kr mer her og. Med de komponentene kjører du Crysis på nesten fullt med akseptabel fps om du lurte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå