Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Adobe Premiere Pro - Feilmelding

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg arbeider litt med filmredigering, og har hatt Adobe Premiere Pro installert på maskinen en lang stund. Det er en liten stund siden jeg sist brukte programmet pga ferie (ca en måned), og når jeg prøvde å starte programmet i går fikk jeg denne feilmeldingen: Could not load a transcoding service

Xerces Panic Error

Alle andre Adobe-programmer fungerer fint. Jeg prøvde å reinstallere, hadde ingen innvirkning. Jeg har prøvd å lete litt rundt på nettet, og har funnet denne siden: http://www.hail2pitt.org/blogs/index.php?b...p;tb=1&pb=1

Hvis noen kunne hjelpe meg med å gjøre om denne løsningen til "layman's terms" (detaljert), så ville jeg blitt veldig takknemlig!

EDIT2: Jeg har installert Sony Acid Music Studio 7, xFire, Battlefield 2, The Sims2 og Everest Ultimate Edition siden jeg brukte Premiere Pro sist.

Jeg har alle administratorrettigheter på maskinen.

EDIT:

Vet ikke om det har med løsningen å gjøre, men har lett opp i Registeret under HKEY_CLASSES_ROOT\MIME\DataBase\Charset\, og jeg har noen keys som jeg ikke kan åpne. Jeg får opp feilmeldingen "Error Opening key

Cannot open bp819: Error while opening key. "

Hva skal jeg gjøre med disse? jeg får ikke til å slette dem.

Noen keys (bortsett fra de overnevnte) inneholder heller ikke AliasForCharset eller CodePage. Hva skal jeg gjøre med disse?

Jeg kan liste opp hvilke keys det gjelder, om det hjelper. Håper dere kan hjelpe meg!

Endret av Beges
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan kan jeg slette nøklene det ikke går an å slette?

Er det ikke litt risk å slette absoullt alle nøklene i HKEY_CLASSES_ROOT\MIME\DataBase\Charset\ ?

Tar jo backup, men dog.. Når jeg velger 'permissions' på noen av nøklene er den eneste informasjonen jeg får opp "Unable to display sexurity information"

EDIT: Avinstallere, sette nøklene det gikk an å slette og reinstallere hadde ingen virkning.

Endret av Beges
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...