konduktans Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 (endret) Sitter og ser på sesong 1 atm, og la merke til noe rart omtrent ved 12 min, da Nina er i den låven. Er det en kameramann på høyre side?? Legger ved screenshot. Se nøye helt til høyre på skjermen Endret 8. august 2008 av conflict Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 8. august 2008 Forfatter Del Skrevet 8. august 2008 Sånn! Gikk visst ikke å laste opp den filtypen... Lenke til kommentar
aklla Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 er ikke sikkert det er kameramann, men en eller annen i crewet er det. noe spesiellt å ha kamera på skuldra under en film, men det er godt mulig det er en kameramann... er mange slike bugs ute i filmer og serier, problemet er bare å tenke over dem Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 8. august 2008 Forfatter Del Skrevet 8. august 2008 Hehe, er første gang jeg har sett noe sånt. H*n var der ganske lenge også. Ti sekunder eller noe! =P Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 8. august 2008 Forfatter Del Skrevet 8. august 2008 (endret) Haha, fant en til! Til venstre, btw. Han duden hører ikke hjemme der Endret 8. august 2008 av conflict Lenke til kommentar
aklla Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 gratulerer, du jobber nå med å ødelegge filmopplevelsen din... jeg tar ofte meg selv i å sitte å se etter tabber istedet for å faktisk nyte filmen, det er ikke bra Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 8. august 2008 Forfatter Del Skrevet 8. august 2008 Haha, har ikke gått så langt for meg enda:P Bare kommer over det i blant... Lenke til kommentar
steingrim Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Haha, fant en til! Haha, han husker jeg. Er det ikke her de løper litt rundt i skogen og stopper fordi de endelig er alene? Jack sier noe om at de endelig er alene og så dukker han nissen under treet opp hvis jeg ikke husker helt feil Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 10. august 2008 Forfatter Del Skrevet 10. august 2008 Stemmer. Og så skyter han tullingen mot dem med dragunoven sin Han under treet hadde det beste uttrykket også. Sånn skikkelig "fy faen så flink jeg er. perfekt utført!". Det er bare å poste screens hvis dere har noen! Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Hvordan klarer dere å fokusere på noe annet enn Elisha Cuthbert i det siste bilde? Nei, være litt seriøs og. Hvorfor ødelegge opplevelsen med å se etter feil? Er det for å vise at en ser mye på det? For å henge ut de som lager det? Eller bare for at man ikke har noe bedre å gjøre i sommerferien? Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 10. august 2008 Forfatter Del Skrevet 10. august 2008 Ser ikke etter feil, men man skal følge ganske dårlig med for å ikke legge merke til de to jeg nevnte nå. Det fine med å laste dem ned helt legalt er jo å kunne spole tilbake og ta screenshots. Og for å si det sånn, på regnfulle sommerdager da dama er på jobb, venner er på ferie, og dataen er tom for spill, så nei, jeg har ikke noe bedre å finne på enn å se på 24. Kunne trent, men orker ikke. Får vente til skolestart ^^ Lenke til kommentar
steingrim Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Hvorfor ødelegge opplevelsen med å se etter feil? Jeg har aldri sett etter slike feil. Jeg husker faktisk jeg skvatt ganske bra da jeg så han fyren under treet, jeg trodde med en gang det var en som lå i bakhold Det er vel også det eneste jeg husker av sesong 1, det er noen år siden jeg laste ned og så på den gitt. Er det for å vise at en ser mye på det? Er DET noe å skryte av? Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Liker ikke selv å vite om slike feil. Da tenker jeg ikke på annet når jeg ser på serien. Lenke til kommentar
ChickenMan Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Da kan jeg få være den kjipe nerden med forklaringen på dette ^^ Sesong 1 ble opprinnelig sendt i 4:3-format, så da var man naturlig nok ikke så nøye på hva som var utenfor 4:3-ramma. Når serien skulle ut på dvd, valgte man å være høyteknologiske og tidsriktige og slapp den i 16:9-format. Det bød, som man ser, på et par problemer Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2008 OOOOOhhhhh! Enkel løsning jo:) Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Da kan jeg få være den kjipe nerden med forklaringen på dette ^^ Sesong 1 ble opprinnelig sendt i 4:3-format, så da var man naturlig nok ikke så nøye på hva som var utenfor 4:3-ramma. Når serien skulle ut på dvd, valgte man å være høyteknologiske og tidsriktige og slapp den i 16:9-format. Det bød, som man ser, på et par problemer Oh damn, ikke dumt. Det tenkte jeg aldri på! Smartypants Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Haha, fant en til! Til venstre, btw. Han duden hører ikke hjemme der Haha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå