Upsaker Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Et foreløpig siste bilde i min lille serie. Syns denne lille krabaten var verdt å legge ut. Exif: Camera: Canon EOS 5D Exposure: 1/160 Aperture: f/1.2 Focal Length: 85 mm ISO Speed: 640 Exposure Bias: 0 EV Flash: Flash did not fire Lenke til kommentar
AasmundMo Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Krabaten var verdt å legge ut, ja! Jeg liker veldig godt måten dybdeskarpheten skille han (eller hun?) fra de andre større geitene. Veldig fin s/h konvertering også. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Likte dette bildet. Det at den er skilt ut fra de andre gir inntrykket at de andre bare er noen dumme dyr, mens denne ene har personlighet. Ikke dårlig. Lenke til kommentar
akle Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Synes du har fanget geitas oppmerksomhet godt. Fin dybde i bildet og fin s/h konvertering. Synes det var veldig fint og interessant. Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Dette bildet likte jeg veldig godt:) Lenke til kommentar
Kim T Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 hvordan oppnår du denne effekten? Tenker da mest på "fokuseringen" er det en etterbehandling eller klarer du å få det slik rett ut fra kamera? Ser at man fint kan bruke blur effekter i f.eks photoshop på dette. Men jeg lurer da på om du har fått det slik rett ut fra kamera. De andre effektene trengs ikke å forklares. Kim... Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 8. august 2008 Forfatter Del Skrevet 8. august 2008 Blenderen som er brukt er 1.2, så motivet er rimelig fryst fra resten. For å få prikken over i'en markerte jeg motivet og la på litt lens blur rundt for å få en pen bokeh. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå