Dewil Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 (endret) Det meste er mere spennende enn å se maling tørke, så jeg tok et bilde av en kompis som prøvde seg på litt lakk rep. Han satt så utrolig godt plassert og ventet på at malingen skulle tørke. Finnes det noe mer kjedelig... Anyways, nok historie. Her er bildet... Versjon 1 versjon 2 Selv digger jeg måten bøtta og bak lampen på bilen kommer frem i bildet. Noen flere meninger? Endret 9. august 2008 av Dewil Lenke til kommentar
Prytz. Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Kommentarer fra en amatør: Stilig nesten animert effekt! Jeg liker det, men det går nesten over til å være et animert bilde og ikke et fotografi for meg. Colaflaska bryter litt med uttrykket, men gir en viss balanse til komposisjonen. Hvilke teknikker har du brukt? HDR og burn/dodge? Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 Teknikken som er brukt er hdr og diverse justering i lightroom. "Modellen" min var flink, han satt helt stille i rundt 2 min Lenke til kommentar
Emilg Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Personlig liker jeg ikke denne "harry potter" effekten av HDR, men bildet ser greit ut. Bare litt mye ting som stjeler oppmerksomhet. Ville kanskje ha fjernet cola flasken ;P Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Jeg klarer faktisk ikke å tenke på noe annet enn den flaska. Jeg blir også litt for nysgjerrig på hva som skjer på andre siden av veggen til venstre i bildet. Som nevnt over meg, det er for mye som stjeler oppmerksomheten og nysgjerrigheten. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Cola-flaska må være der. Det er ikke mer igjen, og derfor er ikke noe annet å gjøre enn å vente på at lakken tørker. Tom Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Cola-flaska må være der. Det er ikke mer igjen, og derfor er ikke noe annet å gjøre enn å vente på at lakken tørker. Den var ikke dum. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Hva er forskjellen på de to bildene? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Hva er forskjellen på de to bildene? Det må være noe vi går glipp av, for jeg klarer heller ikke å skille det ene fra det andre. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Hva er forskjellen på de to bildene? Det må være noe vi går glipp av, for jeg klarer heller ikke å skille det ene fra det andre. Såvidt jeg kan se så er det ene vedlegg 245705 og det andre vedlegg 245706. Utover det - jeg kan heller ikke se noe forskjell. Tom Lenke til kommentar
presjes Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Jeg syns det var et kult bilde og likte poseringen til modellen din. Ser jo forskjellen i skyggepartiene på de to bildene, og tror jeg likte versjon 1 best. Trenger ikke se mer detaljer i bilde. Lenke til kommentar
Moanf90 Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Ser jo forskjellen i skyggepartiene på de to bildene, og tror jeg likte versjon 1 best. Trenger ikke se mer detaljer i bilde. Hvordan klarer du å se forskjell på bildene? hvor ser du det? jeg ser ikke noe forskjell i skyggepartiene heller Lenke til kommentar
presjes Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 (endret) Ser jo forskjellen i skyggepartiene på de to bildene, og tror jeg likte versjon 1 best. Trenger ikke se mer detaljer i bilde. Hvordan klarer du å se forskjell på bildene? hvor ser du det? jeg ser ikke noe forskjell i skyggepartiene heller Felgen og hjulbuen foran på bilen i bakgrunn blant annet. Generelt ser mørke partier/skygger lysere ut på versjon 2. Endret 9. august 2008 av presjes Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Felgen og hjulbuen foran på bilen i bakgrunn blant annet. Generelt ser mørke partier/skygger lysere ut på versjon 2. Det er ikke mulig. Jeg ser null forskjell, uansett hvor nøye jeg studerer. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 finnes det programmer som kan se forskjell på bilder, og highlighte forskjellene? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Jeg har lenge slitt med å finne ut om jeg liker bildet eller ikke. Jeg tror jeg har kommet frem til at jeg liker det. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 9. august 2008 Forfatter Del Skrevet 9. august 2008 (endret) oopss.. my bad.. hår nå sett hva som forårsaker spliden mellom hva som er forskjellen på bildene.. de er identiske. Jeg skal nå oppdatere og bytte ut det siste.. førstepost er også endret Her er det RIKTIGE bilde nr2: Endret 9. august 2008 av Dewil Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Det jeg synes bilde mangler er en svær grafitii på veggen bak han fyren. Litt vanskelig å gå til thou Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Det jeg synes bilde mangler er en svær grafitii på veggen bak han fyren. Litt vanskelig å gå til thou Grafitti blir feil. Men den obligatoriske babe-kalenderen mangler - helst to for gammel og slått opp på Miss November. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå