Gå til innhold

BK: ... mer spennende enn å se maling tørke.

Dewil

Anbefalte innlegg

Det meste er mere spennende enn å se maling tørke, så jeg tok et bilde av en kompis som prøvde seg på litt lakk rep. Han satt så utrolig godt plassert og ventet på at malingen skulle tørke. Finnes det noe mer kjedelig... Anyways, nok historie. Her er bildet...

Versjon 1

post-26623-1218053135_thumb.jpg

versjon 2

post-26623-1218305502_thumb.jpg

Selv digger jeg måten bøtta og bak lampen på bilen kommer frem i bildet.

Noen flere meninger?

Endret av Dewil
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kommentarer fra en amatør:

Stilig nesten animert effekt! Jeg liker det, men det går nesten over til å være et animert bilde og ikke et fotografi for meg. Colaflaska bryter litt med uttrykket, men gir en viss balanse til komposisjonen.

Hvilke teknikker har du brukt? HDR og burn/dodge?

Lenke til kommentar
Hva er forskjellen på de to bildene?

Det må være noe vi går glipp av, for jeg klarer heller ikke å skille det ene fra det andre.

Såvidt jeg kan se så er det ene vedlegg 245705 og det andre vedlegg 245706. Utover det - jeg kan heller ikke se noe forskjell.

Tom

Lenke til kommentar
Ser jo forskjellen i skyggepartiene på de to bildene, og tror jeg likte versjon 1 best. Trenger ikke se mer detaljer i bilde.

Hvordan klarer du å se forskjell på bildene? hvor ser du det? jeg ser ikke noe forskjell i skyggepartiene heller

Lenke til kommentar
Ser jo forskjellen i skyggepartiene på de to bildene, og tror jeg likte versjon 1 best. Trenger ikke se mer detaljer i bilde.

Hvordan klarer du å se forskjell på bildene? hvor ser du det? jeg ser ikke noe forskjell i skyggepartiene heller

Felgen og hjulbuen foran på bilen i bakgrunn blant annet.

Generelt ser mørke partier/skygger lysere ut på versjon 2.

Endret av presjes
Lenke til kommentar

oopss.. my bad.. hår nå sett hva som forårsaker spliden mellom hva som er forskjellen på bildene.. de er identiske. Jeg skal nå oppdatere og bytte ut det siste..

førstepost er også endret

Her er det RIKTIGE bilde nr2:

post-26623-1218305348_thumb.jpg

Endret av Dewil
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...