Gå til innhold

Skulderveske (for menn) hvor kan jeg kjøpe en slik?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var da på Wedins på Amanda Storsenter (min nabo) i dag med oppdrag "Å kjøpe en skulderveske" og utvalge de hadde der var ikke noe å skryte av. Var bare en liten hjørnesjappe med damevesker, lommbøker og skolesekker. Spurte etter skuldervesker for menn og de ba meg prøve carlings eller H&M og der også uten hell..

 

Noen andre forslag om hvor jeg kan få tak i?

Lenke til kommentar

De svarte fra f. eks Samsonite er helt nøytrale, og er lagd for å tåle litt juling. Jeg går ikke med noe stivt og stygt(subjektivt), men min fungerer helt fint.

Du kan jo alltids gå for en i skinn fra et annet merke, men disse er som oftest ikke lagd for pc-bruk, og du må over 2000,-

Endret av thrice
Lenke til kommentar

Du finner en del skuldervesker på Simple Shoes. De ser mye bedre ut å bruke enn de stive, typiske pc-veskene. Vurderer selv å bestille et par sko og en pc-veske fra den siden, har bare lest positive erfaringer om dem så langt. :)

 

Legg merke til at disse produktene er lagd i ordentlig miljøvennlige materialer, men de har visst veldig god kvalitet uansett og holder lenge. Finnes blant annet mange erfaringer om produktene på facebook, og noen på youtube om du vil lese. Firmaet ble dannet i 1991, så de vet hva de driver med. :)

 

Her er noen eksempler:

 

Combover 3 farger

Ca 750kr med dagens kurs levert på døren fra USA (må legge til toll?).

236960.jpeg

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
* I have a certified organic cotton canvas body, cotton webbing

* I am lined in certified organic cotton corduroy

* I have an open area in front (underneath flap) to sort pens, tire gauges, Pixie Stix, etc.

* I have metal zippers with PET bases (PET=recycled plastic bottles)

* I have a zippered compartment in front for top secret stuff

* My innards include a radically cushioned section for your laptop, and a section like the vinyl pen holder you kept in the front of your trapper keeper, only less dorky, and totally unexposed.

* I have side compartments that are excellent for holding water bottles and miscellaneous exciting things

* Sometimes, when you look at something for long enough, you start to see faces; like on the backs of cars, electrical outlets, the mirror…

* I come with a handy-dandy hangtag that doubles as a nametag… just in case, you know, you want to write your name on something

* Dimensions in inches (height x width x depth x volume): 12 x 13.75 x 3.25 x 537 in3

* I am part of the GOOD category

 

Blottoe Bag 2 farger

Ca 650kr med dagens kurs levert på døren fra USA (må legge til toll?).

236963.jpeg

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

* Simple has got a thing for messenger bags… they think you do, too.

* I am made of certified organic cotton

* I have metal zippers with PET bases (PET=recycled plastic bottles)

* I have unfinished brass hardware

* I have an inside felt pocket for your ipod or other digital musical accoutrements

* I have a big long zippered pocket up front for stashing hoagies.

* I come with a handy-dandy hangtag that doubles as a nametag… just in case, you know, you want to write your name on something

* Dimensions in inches (height x width x depth x volume): 15.5 x 12.5 x 3.125 x 606 in3

* I am part of the BEST category

 

Overload 3 farger

Ca 830kr med dagens kurs levert på døren fra USA (må legge til toll?).

236964.jpeg

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

* I am a messenger bag, only HUGE-er-ish

* I am made of rough and tough HEMP

* I have recycled PET (recycled plastic bottles) zipper bases

* I have nifty zippered front compartment and a hidden magnet pocket right alongside it

* I have enough room for your laptop, a couple of magazines, your pens, and an iPod.

* I am perfect bag for stashing everything you need for trips on your bike

* I comes with a stability strap (aka 3rd strap) to prevent a full bag rotation mid-ride.

* I come with a handy-dandy hangtag that doubles as a nametag… just in case, you know, you want to write your name on something

* Dimensions in inches (height x width x depth x volume): 13 x 20 x 8.5 x 2,210 in3

* I am part of the BEST category

Lenke til kommentar
Riktig terminologi er (som gjort kjent av Radioresepsjonen): Herreveske

så veit dere det

 

Skill forresten pc-bag og herreveske. Pc-bagger er fantastisk stygge.

De har herrevesker der de har damevesker (og bagger, kofferter o.l.), men det kuleste finnes på nettet, f.eks. -her-.

sm_policeline.jpg

 

Denne siden hadde "herrevesker" som jeg er på utkikk etter :) Samme med simple shoes

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...