HerrGhost Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Kom nettopp en patch til Uncharted med trophies Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Kom nettopp en patch til Uncharted med trophies Faen, må jeg spille på nytt!! Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 mitt spill spør ikke om å få patche? Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 må man spille det på nytt eller får man trophies for det man har gjort før? Lenke til kommentar
praystation Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Virker som om det foreløpig kun er den europeiske versjonen som har fått patchen. Har ikke kommet til den NA versjonen enda. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 veldig lolbart at det blei sluppe dagen etter eg hadde bestilt det på nettet:) kunne ikkje ha passa bedre.. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 må man spille det på nytt eller får man trophies for det man har gjort før? Spille på nytt. Lenke til kommentar
MST Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Lol, det kom akkurat samme dagen som jeg henta min ps3 fra rep og jeg fikk med uncharted gratis^^ Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Typisk, når Europa endelig får noe før Amerika så sitter jeg med den Amerikanske utgaven av spillet og får ikke oppdatert ennå. Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Dammit, bestilte dette fra DVDstrax for over en måned siden og har enda ikke fått det. En påminnelse om at jeg må mase på dem. Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Doh! Damn you billige spill fra VGP! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 yay! hvilke andre spill har trophies på ps3 nå egentlig? har ikke følgt med på forumet her på lenge nå Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 yay! hvilke andre spill har trophies på ps3 nå egentlig? har ikke følgt med på forumet her på lenge nå Bare Super Stardust HD og PixelJunk Eden foreløpig. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Ok, har faktisk hatt lyst på Super Stardust HD før så kanskje det er good timing å kjøpe det nå Takk for svar. Endret 4. august 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Så langt er det vel bare Pixel Junk Eden, Uncharted og Super Stardust HD tror jeg. Edit: For sent ute der ja. Endret 4. august 2008 av Kuff1 Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Jippi da skal dety spilles nu! Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Spilte gjennom Uncharted for andre gang for et par måneder siden. Tviler på at jeg orker å gjøre det igjen bare for disse poengene. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 haha skjønner, egentlig så var dette kjipt, spilte gjennom 75% prosent av spillet på torsdag og fredag forrige uke Men, alltid gode nyheter når nye ting kommer til spill. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Jippi!! Da skal Uncharted spilles på nytt igjen! Blir digg dette her! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå