Grand Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Bildene er tatt i bamble, hva synes dere om de? Lenke til kommentar
bjornast Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Fikk er veldig deja vu her.. Har ikke disse vært lagt ut før? Lenke til kommentar
Andreassykler Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Jeg liker det øverste bildet best. Himmelen og de utbrente skyene forstyrrer for mye på den nederste. Ellers to flotte bilder Lenke til kommentar
Grand Skrevet 4. august 2008 Forfatter Del Skrevet 4. august 2008 Fikk er veldig deja vu her.. Har ikke disse vært lagt ut før? Det kan faktisk hende, blaqvist på dette forumet er vennnen min og vi tok bilder av det samme objekte, men det er noe ikke akkurat disse du har sett. Lenke til kommentar
Blakvist Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Fikk er veldig deja vu her.. Har ikke disse vært lagt ut før? Det kan faktisk hende, blaqvist på dette forumet er vennnen min og vi tok bilder av det samme objekte, men det er noe ikke akkurat disse du har sett. Nei, du. Mine bilder av dette objektet er ikke lagt ut i BK. XD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå