burger`n Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Formaterte og installerte XP på nytt. Jeg har installert SP3 og 11 andre oppdateringer etter det. Nå er det 3 stk som venter. En til Exlorer, en til NET framework og en annen jeg ikke husker. Etter de er installert får jeg opp melding om at de ikke kan installeres. Får selvfølgelig melding om at det er oppdateringer klar til installasjon ETTER feilmeldingen også -.- Forøvrig kan ikke Live messenger installeres heller. Har dette sammenheng med SP3? Lenke til kommentar
netted Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Formaterte og installerte XP på nytt. Jeg har installert SP3 og 11 andre oppdateringer etter det. Nå er det 3 stk som venter. En til Exlorer, en til NET framework og en annen jeg ikke husker. Etter de er installert får jeg opp melding om at de ikke kan installeres. Får selvfølgelig melding om at det er oppdateringer klar til installasjon ETTER feilmeldingen også -.- Forøvrig kan ikke Live messenger installeres heller. Har dette sammenheng med SP3? Hvilken versjon av xp? 64 ? Lenke til kommentar
burger`n Skrevet 4. august 2008 Forfatter Del Skrevet 4. august 2008 professional SP2 norsk får heller ikke installert oppdateringer til office Lenke til kommentar
netted Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 The Fix Windows Update was resuscitated with the oldest trick in the book, re-installing the software. Microsoft's first suggestion was to download version 3 of the Windows Update "Agent" http://download.windowsupdate.com/v7/windo...Agent30-x86.exe to the root of the C disk, then run it with Start -> Run and the following command: C:\WindowsUpdateAgent30-x86.exe /wuforce The installation was quick and painless. On both computers, this fixed the problem. The link to this stand-alone version of the Windows Update agent may change over time. A technician at Microsoft suggested getting the software from here. This fix is also offered here, for a similar Windows Update problem. http://news.cnet.com/8301-13554_3-9999378-33.html jeg fraskriver meg alt ansvar Lenke til kommentar
burger`n Skrevet 4. august 2008 Forfatter Del Skrevet 4. august 2008 Takk for svar - men er meningen at jeg reinstallerer en gang til og kjører programmet før jeg installerer SP3? Fikk opp at programmet ikke kan installeres fordi det finnes fra før Lenke til kommentar
burger`n Skrevet 4. august 2008 Forfatter Del Skrevet 4. august 2008 Glem det siste jeg sa. Jeg skjønte til slutt at jeg måtte plassere filen i C: før jeg kjørte den. Og nå funker det fint!! Tusen takk skal du. Der sparte du meg for mye frustrasjon. Lenke til kommentar
netted Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Glem det siste jeg sa. Jeg skjønte til slutt at jeg måtte plassere filen i C: før jeg kjørte den. Og nå funker det fint!! Tusen takk skal du. Der sparte du meg for mye frustrasjon. Lenke til kommentar
RMBB Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Denne funker fint ja Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå