Gå til innhold

BK : Datarock2

mamama

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Flotte farger og fint komponert det der, sikkert ikke så lett å få til i "farta" nei.

RandiA

Takk for det. Kunne ikke bruke lavere iso enn 1600, som også er maks på kameraet mitt.

Liker dette.

Eneste jeg kan påpeke i nåværende øyeblikk er at det blir litt tomt nede i venstre hjørnet.

Farger og spotlys direkte på deg gir en god effekt.

Ser hva du mener angående tomhet, til en viss grad, men samtidig må det være noe der for å at øynene skal ledes til han som står på trommesettet. Nå er det til venstre med på å "lede" blikket, syns jeg. Takk for kommentar. Andres synspunkt er alltid velkommen ;)

Endret av mamama
Lenke til kommentar

Har nettopp svart på ditt første Datarock-bilde, så jeg får vel kommentere dette også. Mye bedre liv og røre på dette bildet, liker fargene enda bedre (fått med rødfargen som kjennetegner dem) og i det hele tatt mye bedre stemning.

To ting som jeg synes kunne forbedret bildet var hvis du hadde fått med mer av hodet til tromme-Tarjei (også kanskje rett før et slag på symbaler, men det er jo litt vanskelig å få til) og om du hadde beveget deg litt mer til høyre og fått lyskasteren litt mer bak gitaristen.

Ellers veldig fint!

Lost Weekend?

Lenke til kommentar

Der kom kommentaren på dette bildet, ja :)

De er så ernergiske på scenene at det ikke er lett å få med alle sammen som jeg ville.

Lost Weekend, ja, stemmer det. Scenen var ganske høy og det stod noen høyttalere foran pluss et slags teppe (?) som lå oppå, så det var vanskelig å komme til for å få kameraet høyere slik at Tarjei kom bedre med. Det gjelder Fredrik også, altså gitaristen oppå trommesettet. Ser hva du mener angående lyset på ham, men samtidig liker jeg det pga at det blir såpass "hellig" :p

Var du der som fotograf eller tilskuer eller noe annet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...