Dewil Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 (endret) Okey.. Etter mitt første HDR forsøk har jeg knotet litt for å få til. Med detta bildet mener jeg selv at jeg har klart å få til noe som ble tøft. Noen som har noe å si på detta? exif: f/7.1 4sek 14mm Sigma f2.8 totalt 9 eksponeringer med totalt +/-3 ev i hver retning Endret 2. august 2008 av Dewil Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 GloRie, ellers syns jeg det ble for nærme... Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Glorete, glorie, schmorie ! Jeg liker det ! Det som trekker litt ned er reklamen for AMFI-senteret oppe på veggen, samt nummerskiltet, det burde vært tatt av for fotosjuten (ser jo ut som det bare er festet med strips anyway) Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Shelby-look? Jeg har sett verre eksempler på hdr, for å si det slik. Siden jeg liker bilen så får det passere. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 (endret) Ærlig talt. Eieren av denne Opplandsregisterte Mustangen må få fikset skiltopphenget sitt prompte! Bildet var heldigvis mye bedre enn skiltopphenget. Det ble akkurat som du hadde håp om: tøft. Men for å komme med en bitteliten kritisk bemerkning også, ser jeg noe som minner om en glorie rundt bilen? Edit: Ser at jeg var litt treig, noen har kommentert det samme allerede. Endret 2. august 2008 av k.n.b Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Omgivelsene ga meg en skikkelig HL2-følelse. Sorry OT, but just had to share. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 2. august 2008 Forfatter Del Skrevet 2. august 2008 hehe.. enig i det skiltet, men syntes det var såpass artig å ha det der.. Amfi derimot har jeg ikke tengt veldig på om jeg vil fjerne eller ikke.. kunne nok gjerne fjernet den ja.. hang on.. har et bilde til Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Litt mye glorie, men ellers er det et veldig bra bilde innen sin sjanger Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 2. august 2008 Forfatter Del Skrevet 2. august 2008 Omgivelsene ga meg en skikkelig HL2-følelse. Sorry OT, but just had to share. HL2 eier!!!!!!! (sorry.. matte bare) Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 2. august 2008 Forfatter Del Skrevet 2. august 2008 her er en til.. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Omgivelsene ga meg en skikkelig HL2-følelse. Sorry OT, but just had to share. HL2 eier!!!!!!! (sorry.. matte bare) Hell yeah!!! Spilt alle eller? Ble nesten litt keen på å starte på nytt, men tar så mye tid. Og jeg liker ikke Ravenholm. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 2. august 2008 Forfatter Del Skrevet 2. august 2008 Hell yeah!!! Spilt alle eller? Ble nesten litt keen på å starte på nytt, men tar så mye tid. Og jeg liker ikke Ravenholm. yeah.. desverre bare funnet tid til å runde 2'ern. skulle gjerne spillt litt mer enn jeg gjør om dagen. Er desverre for varmt så jeg er mer ute og tar bilder.. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Shelby-look? Jeg har sett verre eksempler på hdr, for å si det slik. Siden jeg liker bilen så får det passere. QFT. Og 69-årgangen er de fineste 'Stangene. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Hell yeah!!! Spilt alle eller? Ble nesten litt keen på å starte på nytt, men tar så mye tid. Og jeg liker ikke Ravenholm. yeah.. desverre bare funnet tid til å runde 2'ern. skulle gjerne spillt litt mer enn jeg gjør om dagen. Er desverre for varmt så jeg er mer ute og tar bilder.. Greiere å spille på vintertid. Fikk begge med når jeg kjøpte Orange Box (beste pakka ever btw) og runde både Episode 1 og 2 på temmelig kort tid. Spilt Portal a? Sorry for OT. Lenke til kommentar
Kvarten Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Det er selvfølgelig helt feil å bare kommentere bilen her, men sjekk min avatar og dere skjønner hvor jeg er mentalt nå. Mustang-heaven. Jeg er enig med de andre kommentarene at det 1. bildet var for nært. Jeg likte nok bilde to best, selv om det ikke ga meg noe spesielt utover noe av det fineste som er lagd til å rulle på vei. Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Likte godt det sister bildet, men mannen må jo virkelig få ordna det skiltet evt i det minste ta det av for bildet sin del... Som det henger nå er det grusomt..... Lenke til kommentar
jimdidr Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 stilig bilde... er redd det kanskje bare er litt vanskelig å komme unna... (jeg skylder altså på HDR teknikken og bilen for å lage et automatisk stilig bilde.) en himmel hadde vært fin (skyer med action) og muligens en smalere DOF slikt at bakgrunnen hadde tatt mindre oppmerksomhet. er ikke så god med HDR ennå selv så hva jeg sier vell muligens umulig men tror det hadde hjulpet. Lenke til kommentar
Earlskruf Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Utrolige stilige bilder begge to, er ikke for nærme det første iallefall. Ville personlig ha rydda opp bittelitt opp i enkelte ting på begge bilder, bare for å gjøre et godt bilde til et meget godt bilde. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Fine bilder, liker det første best. Parkeringen derimot var litt i gråsonen, varelevering? Lenke til kommentar
presjes Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Som et bilfoto likte jeg bilde 1 best, men kanskje en smule nærme som blir nevnt her. Bilde nr 2 syns jeg bakgrunnen og ellers effekter utenom bilen tar for mye oppmerksomhet til at det representerer bilen bare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå