Hillvill Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Har dere noen gode forslag til kjøler til min INTEL E8400? Jo billigere jo bedre. PS: Må kjøle bra. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Thermalright ultra 120 Extreme, er den beste CPU-kjøleren på markedet. Kjøp med en Papst vite. Lenke til kommentar
Gjest medlem-83883 Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Jeg bruker lillebroren til TRUE, nemlig Ultima 90 m/92mm Scythe-vifte. Er meget fornøyd med både støynivå og temperatur. Anbefales hvis du ikke har plass til TRUE i kabinettet ditt. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Ja, et svært godt alternativ, og om jeg ikke husker helt feil, så er det ikke altfor stor forskjell mellom de to og kjøleegenskapene. Lenke til kommentar
fflex Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 OCZ Vendetta 2 er en god kjøler som er veldig rimelig. Anbefals Lenke til kommentar
Hillvill Skrevet 1. august 2008 Forfatter Del Skrevet 1. august 2008 Tror jeg går for den, får se Lenke til kommentar
vonGrepa Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 OCZ Vendetta 2 er en god kjøler som er veldig rimelig. Anbefals Noen som vet om denne passer på ett Foxconn x38a.. den har jo noe passive chipset kjølerør som går både hit og dit... /vonGrepa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå