Liberalistiske Samebror Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Noen som har aning når Axl Rose og gjengen slipper ut sitt album? Lenke til kommentar
Steinvakt Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Aldri! :O Men skiva skal visstnok være ferdig... tror jeg har hørt.. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Er dette en albumguide? Lenke til kommentar
Steinvakt Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Det er ikke det hvis du ser nøye Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Rykter om albumslipp kommer sånn cirka to ganger i året, men personlig tror jeg det blir en stund til. Hvis noen sinne. Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 kommer vel sånn ca. samtidig som Duke Nukem Forever. Lenke til kommentar
2ore Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Tja... plata har vært ute på p2p lenge nå, men vet ikke når plata blir utgitt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Det er vel ikke det hele, fullstendige produktet som ligger ute. Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 det er ikke "produktet" i det hele tatt. ingen kan bekrefte 100% sikkert at NOEN av de låtene man finner rundt på nettet faktisk ér på albumet. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 det har gått rykter om det albummet de siste 12 årene så jeg tror det ikke før jeg hører det. (har alle de andre GNR-albumene så jeg skal kjøpe det ja) Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 (har alle de andre GNR-albumene så jeg skal kjøpe det ja) Jeg har også alle de andre, men er litt i tvil om dette. Hvis den noen sinne kommer ut, så er det ikke så sikkert at den havner opp i platesamlingen. Tviler på at det kommer til å låte som noe av det gamle materialet. Uten Slash og Duff er nok Guns N' Roses dessverre dødt kjøtt. Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Guns er mye bedre nå enn de var før. Lenke til kommentar
krizzzy Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Guns er mye bedre nå enn de var før. Hehe. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Guns er mye bedre nå enn de var før. Mener du det, eller er du ironisk? Hvis du mener det seriøst må jeg nok si meg kraftig uening. Var på en konsert med Guns N' Roses (det som er igjen av det) for 2 år siden, og det ble ikke det samme i det hele tatt. Lenke til kommentar
Steinvakt Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Så skiva er 12 år forsinket, eh? Gi det 8 år til, så Axl kan si at den var 20 år under arbeid! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Så skiva er 12 år forsinket, eh? jups. første gang jeg hørte rykter om det albumet var våren 1996. Lenke til kommentar
Illuminant Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Guns er mye bedre nå enn de var før. årets Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Mener du det, eller er du ironisk? Hvis du mener det seriøst må jeg nok si meg kraftig uening. Var på en konsert med Guns N' Roses (det som er igjen av det) for 2 år siden, og det ble ikke det samme i det hele tatt. Tommy Stinson? Ron Thal? dagens besetning er intet mindre enn GENIAL. fantastisk er dem live også. Rock in øh Lisboa eller Rio eller hva det heter var fantastisk. spesielt Nightrain. tre gitarsoloer på en gang makes me happy. deres beste gig noensinne. men for all del, du kan godt si deg uenig. ser ikke noe problem i at vi har forskjellige meninger. Lenke til kommentar
Illuminant Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 eneste som forbinder det nye med det gamle er jo bandnavnet, som axl holder på fordi han er idiot. nei, takke meg til de gode gamle slagerne. rock on! Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 men for all del, du kan godt si deg uenig. ser ikke noe problem i at vi har forskjellige meninger. Var bare veldig usikker på om du var seriøs, for jeg har aldri før støtt på noen som mener at den nye oppsetningen er bedre enn den gamle. Jeg respekterer ditt syn, selv om jeg er kraftig uening. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå