Rebel-Rider Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 (endret) Er på utkikk etter et nytt enderør til 4Runner`n min (det jeg hadde er blitt stjålet) indrediameteren må minst være 65mm (eksosrøet er 63mm) og tar derfor ikke de vanlige enderørene der ute. NB!: Det må være ovalt/avlangt for å gå klar av støtfangeren. Endret 4. august 2008 av Rebel-Rider Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Jeg kjøpte endestykke til 3" på min lokale deleshappe, Per Hagen. De forhandler stort sett det samme som Torshov og Mekonomen, så vil kanskje tro at du finner det hos mekonomen. Biltema har kun 2(,5?)" =/ Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 31. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2008 Etter en hel dags leting fant jeg hele 1 enderør med 65mm indrediameter som var avlangt (tittet på mekonomen, men de var runde).. Ingen andre som vet om noen som har godt utvalg i enderør/eksosdeler?, skulle gjerne hatt flere alternativer. Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Hvorfor ikke gå for samme som du hadde? Jeg synes det var flott jeg.. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 31. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2008 Hehe joda skulle ønske jeg kunne det, men det var noe butikken hadde hatt stående i mange år og hadde ikke fått solgt den fordi den var for stor for vanlige biler, indrediameteren var hele 72mm. Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Du har ikke en Svendsen Eksos i nærheten av deg da? Der hadde de et godt utvalg den gangen jeg måtte bytte noe sånt. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 4. august 2008 Forfatter Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Nærmeste Svendsen Eksos er 1000km unna Edit: dessuten så har jeg bestemt meg for enderøret vist lengre opp Endret 4. august 2008 av Rebel-Rider Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå